Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
WEBER 32 DRT - jak podpiąć w silniku C1J ???
Moderator: Moderatorzy
Gdzie? Co? Jakie nici? Po prostu go pomiń!!! Ja przed chwilą przemieniłem wężyki i zakładam że jest jak na wcześniejszym rys. tyle że bez "elektrozaworu powietrza".
Obroty na LPG mi momentalnie podskoczyły. Jutro dostroję benzynkę.
Nie łam się tylko do roboty!!!
Masz ten sam silnik co Karol czy tylko gaźnik od niego?
Obroty na LPG mi momentalnie podskoczyły. Jutro dostroję benzynkę.
Nie łam się tylko do roboty!!!
Masz ten sam silnik co Karol czy tylko gaźnik od niego?
Mam tylko gaźnik, mechanizm gazu i wężyki od podciśnienia z takimi zaworkami (czarna magia)
Czyli z gaźnika przewód podciśnienia do przyśpieszacza zapłonu w aparacie.
I w ten przewód dać trójnik i pociągnąć wężyk do tego siłownika co jest przy gaźniku...
??
Napiszcie mi od czego jest to ustrojstwo przy gaźniku i co ono robi?
Ustala wolne obroty czy co?
Sorry,że tak wypytuje ale na temat tego właśnie gaźnika bardzo mało wiem...
Czyli z gaźnika przewód podciśnienia do przyśpieszacza zapłonu w aparacie.
I w ten przewód dać trójnik i pociągnąć wężyk do tego siłownika co jest przy gaźniku...

Napiszcie mi od czego jest to ustrojstwo przy gaźniku i co ono robi?
Ustala wolne obroty czy co?
Sorry,że tak wypytuje ale na temat tego właśnie gaźnika bardzo mało wiem...
Nie patrz na kolory oringów bo ktoś mógł pozamieniać. I chyba właśnie tak było w twoim przypadku.
ZALECAM UWAŻNE PRZECZYTANIE WĄTKU OD POCZĄTKU oraz http://www.forum.renault5.pl/viewtopic.php?t=2966
Jak już to zrobisz, to przeczytaj je jeszcze dwa razy.
Powinno podziałać.
ZALECAM UWAŻNE PRZECZYTANIE WĄTKU OD POCZĄTKU oraz http://www.forum.renault5.pl/viewtopic.php?t=2966
Jak już to zrobisz, to przeczytaj je jeszcze dwa razy.
Powinno podziałać.
Witam!
Przeczytałem wszystko o łączeniu wylotu z odmy z gaźnikiem. Ze względu na zwiększające się przedmuchy pod pokrywą zaworów (już 300000 km przejechane) także spróbowałem uwolnić silnik od nadmiaru gazów. Było dobrze przez jakieś 500 km. Potem Renia "padła" na gazie ( na benzynę już za ciepło) Połączyłem wężyki w stan pierwotny tzn. przez trójnik pod gaźnik na kolektor ssący i drugi nad przepustnicę. Efekt - zero obrotów na biegu jałowym. Dało się jechać tylko z nogą na gazie i asekuracją ssania ( na gazie i benzynie nie trzymał niskich obrotów)
W domu znowu przełączyłem do stanu : Dolny wlot pod gaźnikiem zatkany , wylot z odmy nad przepustnicę i częśc w "powietrze" (na trójniku). Efekt obroty na jałowym normalne i stabilne ( tym razem na benzynie bo gaźnik w tym przypadku ma znaczenie).
Czy ktoś jest w stanie mi wyjaśnić braku obrotów na jałowym na tzw. prawidłowym połączeniu wylotu z odmy do gaźnika ? Dysza (powietrza?)jałowego ta widoczna w gardzieli od góry jest czysta i filtr paliwa także.
Silnik 1,4 wersja - rozdzielacz mechaniczny + moduł elektroniczny z czujnikiem obrotów oczywiście gaźnik weber .
Przeczytałem wszystko o łączeniu wylotu z odmy z gaźnikiem. Ze względu na zwiększające się przedmuchy pod pokrywą zaworów (już 300000 km przejechane) także spróbowałem uwolnić silnik od nadmiaru gazów. Było dobrze przez jakieś 500 km. Potem Renia "padła" na gazie ( na benzynę już za ciepło) Połączyłem wężyki w stan pierwotny tzn. przez trójnik pod gaźnik na kolektor ssący i drugi nad przepustnicę. Efekt - zero obrotów na biegu jałowym. Dało się jechać tylko z nogą na gazie i asekuracją ssania ( na gazie i benzynie nie trzymał niskich obrotów)
W domu znowu przełączyłem do stanu : Dolny wlot pod gaźnikiem zatkany , wylot z odmy nad przepustnicę i częśc w "powietrze" (na trójniku). Efekt obroty na jałowym normalne i stabilne ( tym razem na benzynie bo gaźnik w tym przypadku ma znaczenie).
Czy ktoś jest w stanie mi wyjaśnić braku obrotów na jałowym na tzw. prawidłowym połączeniu wylotu z odmy do gaźnika ? Dysza (powietrza?)jałowego ta widoczna w gardzieli od góry jest czysta i filtr paliwa także.
Silnik 1,4 wersja - rozdzielacz mechaniczny + moduł elektroniczny z czujnikiem obrotów oczywiście gaźnik weber .
wywal wszystkie te dysze trojniki odmy itd...
pozaslepiaj
ustaw powietrze na przepustnicy i obroty srubka obrotow i na przepustnicy i juz...
na gazie nie wolno wprowadzac powietrza z zewnatrz za mikser... staraj sie zeby wszystko co silnik zasysa szlo przez mikser gazu i nizej juz nic nie wchodzilo...
pozaslepiaj
ustaw powietrze na przepustnicy i obroty srubka obrotow i na przepustnicy i juz...
na gazie nie wolno wprowadzac powietrza z zewnatrz za mikser... staraj sie zeby wszystko co silnik zasysa szlo przez mikser gazu i nizej juz nic nie wchodzilo...