Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

ELEMENTY GAZNIKA WEBER 32 DTR

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

sas260 pisze:
teraz mam obroty 1200 1500 i od czasu do czasu spadają bo już świece zakopcone

a i jeszcze jedno z rana milem ogromny problem z odpaleniem .... blokowalo ciagle silnik :( a jak dmuchnąłem w gaźnik to trysnęła mi benzyna na twarz :( wiec to chyba nie normalne
wyciągnij gaźnik z fury i kup zestaw naprawczy !!!!!!!!! i w końcu zastosuj się do rady żuwika.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
wsmpw

Post autor: wsmpw »

djmonkey pisze:sas260 napisał/a:


teraz mam obroty 1200 1500 i od czasu do czasu spadają bo już świece zakopcone

a i jeszcze jedno z rana milem ogromny problem z odpaleniem .... blokowalo ciagle silnik :( a jak dmuchnąłem w gaźnik to trysnęła mi benzyna na twarz :( wiec to chyba nie normalne

wyciągnij gaźnik z fury i kup zestaw naprawczy !!! !!!!!! i w końcu zastosuj się do rady żuwika.
jeśli chce sie mieć więcej mocy i zarazem większe spalanie to trzeba dużo kasy wpompować ;-)
Kubex NE

Post autor: Kubex NE »

Dżizus krajstus...Ale natarcie...
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

wsmpw zadaj te pytanie autorowi tematu :D.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
wysokiR19

Post autor: wysokiR19 »

Witam
Jestem tu nowy.
Podobnie jak sas260 chcę założyć gaźnik webera.
Mam układ zapłonowy starego typu z przerywaczem.
Może mi ktoś napisać jak do takiego układu podłączyć podciśnienie?
Czy będą jakieś problemy z tym?
pozdro
wsmpw

Post autor: wsmpw »

podciśnienie to gdzieś na gaźniku musisz znaleźć pod przepustnicą otworek żeby podłaczyć wężykiem
wysokiR19

Post autor: wysokiR19 »

OK
A jeszcze jedno.
W kolektorze od tyłu jest takie miejsce do założenia wężyka podciśnieniowego (takiego grubszego)
W Zenicie on idzie do góry gaźnika i do odmy chyba...
Można go bezpośrednio podłączyć z kolektora do odmy??
wsmpw

Post autor: wsmpw »

ten grubszy idzie do serwa ;-)
wysokiR19

Post autor: wysokiR19 »

Dzięki wielkie
Jak prace ruszą to napisze bo narazie brak czasu:(
unikorn

Post autor: unikorn »

Wężyk z odmy w webberze idzie do podstawy gaźnika. Tędy olej z odmy spływa i spala się razem z mieszanką. Całkowicie nie potrzebne. Poczytaj sobie w dziale technicznym temat "co z tą odmą". Drugi wężyk z kolektora idzie bezpośrednio do serwa tak jak pisał wsmwp tyle że ten już powinieneś miec podłączony, niezależnie od gaźnika.
wysokiR19

Post autor: wysokiR19 »

W gaźniku w podstawie mam zaślepione wejście...
To w takim razie gdzie mam podłączyć odmę?Wyciągnąć zaślepkę i jakoś podłączyć?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

moze na poczatek opisac dokladniej....
unikorn

Post autor: unikorn »

Czytałeś temat o którym napisałem? Nie możesz znaleźć?
Poczytaj zanim znowu o coś zapytasz: http://www.forum.renault5.pl/viewtopic.php?t=2188
wysokiR19

Post autor: wysokiR19 »

OK poczytałem
dzięki
unikorn

Post autor: unikorn »

Tu się podepnę, jak ktoś mode-władny stwierdzi że zły temat to proszę o przeklejenie.

Ostatnio przepłukałem gaźnik, podłączyłem w/g wskazówek z forum i serwisówek i wszystko było cacy. Tylko regulacja zaworów i strojenie na analizatorze. Pewnego dnia jednak DUPA :evil: na benzynie zaczął gasnąć.

Wystarczy lekko uchylić przepusnicę, żeby pompka przyspieszacza zaczęła wtryskiwać "odrobinę" paliwa a silnik od razu dławi się i gaśnie. Wolne obroty chodzą cacy, mogę nawet na nich spokojnie jeździć.

Stan na dziś jest taki: nie "regenerowałem" zestawem naprawczym, obydwie przepustnice zamykają się prawie w 99,9 % bo pierwsza jest trochę niedopasowana :shock: Po energicznym wciśnięciu gazu, silnik pierdzi w okolicy 1-1,5krpm a z rury lecą kłęby czarnego dymu. Blos sprawnie się unosi i nie powoduje braku dostępu powietrza.
Ktoś wie o co kaman zanim rozbiorę gaźnik na części pierwsze po raz szósty?
ODPOWIEDZ