Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Problem!

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

michal969

Post autor: michal969 »

plynu poki co nie ubywa ale zauwazylem inny problem przestal sie wlaczac wentylator ? podlaczylem na krotko i kreci sie . jest jakis sposob zeby sprawdzic czujnik temperatury ? i czy ma znaczenie gdzie podlacze kabelki bo nigdzie nie ma +, - na czujniku
Ostatnio zmieniony 27 marca 2009, 14:19 przez michal969, łącznie zmieniany 1 raz.
konradmk

Post autor: konradmk »

jak podłączysz źle to się wiatrak będzie kręcił w drugą stronę. czujnik jak jest dobry to włączy wiatrak jak temp osiągnie odpowiedni próg. może przekaźnik się sfajczył albo zaśniedział?
michal969

Post autor: michal969 »

a gdzie moge szukac ow przekaznik?
konradmk

Post autor: konradmk »

niestety nie wiem gdzie to jest w R5 ale strzelam że gdzieś w okolicy lewego kielicha pod maską. ktoś wie?

aha powinien być identyczny jak ten od pompy paliwa
Obrazek

ale nie jestem pewny, poszukaj, może jest na forum.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

konrad - nie wprowadzaj w blad...

wiatraka nie da sie zle podlaczyc - wtyk pozwala na tylko 1 sposob, a podlaczenie czujnik nie ma znaczenia... czujnik tylko przepuszcza prad po osiagnieciu danej temperatury...
masa wiatraka jest na stale, czujnik przepuszcza "plus"

w dizlu przekaznik jest kolo alternatora... w gtt nie wiem czy jest i jesli jest to gdize jest :-P
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

... i zdecydowanie nie jest taki jak na zdjęciu konrada :-)
gufner

Post autor: gufner »

U mnie w GTT wszystkie przekazniki były tam gdzie bezpieczniki, czyli przy nogach pasażera. I tam rozniez byl przekaznik wiatraka. Ale jak wygladal nie pamietam. A jaki problem od nowa samemu połozyć instalacje sterującą wiatrakiem. Jak kupowałem GTT właściciel zrobił dodatkowo włącznik ręczny do wiatraka. Jak chcesz pyk i wiatrak dziala na stałe.
michal969

Post autor: michal969 »

czujnik tez sprawdzony jest ok jutro poczyszcze styki a przekaznik od wiatraka znalazlem kolo akumulatora. ciekawe tylko czemu kleby dymu lecialy w czasie pracy wiatraka :?: :idea:

wszystkie styki i przekaznik spryskalem wodą 40 i jest ok dymienie ustało :shock: te auta naprawde maja dusze !
Dzieki wielkie za okazana pomoc . Szacun for all
konradmk

Post autor: konradmk »

Lodoo pisze:konrad - nie wprowadzaj w blad...
gdyby nie ja to nikt by nie odpowiedział :D
najwyraźniej zapomniałem już jakie są różnice w przekaźnikach w R19 i R5
pablo

Post autor: pablo »

dodatkowy włącznik wentylatora pod kierownica nie zaszkodzi :!:
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

przekaznik wntylatora jest za przednim zderzakiem i bardzo czesto dostaje sie do niego woda i lubi wariowac
ODPOWIEDZ