Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Heheh, no zdejmuje się Próbuj. Niby fachowo się ściska i wychodzi. Ale ani w 5, ani w 21 (gdzie ręki za zegary nie włożysz póki linki nie wypniesz) nie chciało zejść po dobroci i schodziło w bliżej niewyjaśnionych okolicznościach.
trzeba trochu pokombinować jak nie chce zleźć po dobroci.Może dlatego urwało się w tym miejscu linki bo coś się przy złączu zakleszczyło.Ja bym wyciągnął zegarsy i próbował jakoś podważyć,mozna pogrzebać też przy samej pozostałej lince lub hamsko wyciąć plastikową pozostałość
Dzięki za błyskawiczne podpowiedzi, ścisnąłem szczypcami te dwa wystające paski i zlazło od razu. A jak to się z drugiej strony (znaczy ze skrzynki biegów chyba) wyjmuje? W serwisówce do super 5 nic nie znalazłem na ten temat.
Chodzi mi o linke od prędkościomierza a dokładnie o jej długość...
Czy w r5 jest taka sama długość jak np. r19, r21 I czy jeżeli są one dłuższe to spasują w r5 bo chodzi mi o przerobienie środka i potrzebuję dłuższej linki bo zegary będą docelowo troszkę inaczej ustawione i ta linka co mam jest za krótka...