Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Zapalniczka

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

Karol

Post autor: Karol »

:mrgreen:
no to trza będzie sobie zakupić ;-)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

te kabelki to takei cienkawe jak na 7A ciaglego obciazenia :-P
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

eee eliminacja zaklocen CB przez instalacje w aucie to temat rzeka ..
Takie filterki to g... warte, jesli juz to polecam elektroda.pl.
Primo podpiac pod akumulator, drugie primo ;) zmienic szczotki na silniczkach wycieraczek i alternatorze, trzecie primo ;) ekranowane przewody zaplonowe, czwarte primo ;) pogodzic sie z tym....
ODPOWIEDZ