Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Ciekawie na temat olejow - artykul w pdf

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

pomarancz

Ciekawie na temat olejow - artykul w pdf

Post autor: pomarancz »

Jesli mozna to prosze podkleic gdzies do FAQ

http://www.p12.neostrada.pl/oleje.pdf
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ciekawie na temat olejow - artykul w pdf

Post autor: tommies »

pomarancz pisze:Jesli mozna to prosze podkleic gdzies do FAQ

http://www.p12.neostrada.pl/oleje.pdf
No niezle, przebrnalem przez calosc. Brzmi bardzo fachowo i zapewne takie jest, pewnie nawet zastosuje sie co do porad.
I tak wlewam syntetyk (a przynajmniej tak mi sie do tej pory wydawalo bo po przeczytaniu artykulu juz pewnym nie jestem), zastosuje Motor Clean i pozniej LM SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40
Szkoda ze dopiero co tydzien temu olej zmienialem w obu autach. Zaczne od 5 bo nawet jak cos piardnie to silnik 300-400 pln, gorzej w Xsarce :)
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Mnie zastanawia takie ukierunkowanie na oleje LM. Są lepsze oleje, np. Motul, który w tekście jest wymieniony tylko raz, ale żadnego opisu.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

tez tak pomyslalem zaraz jak przeczytalem... ale nie chcialem sie wychylac... brzmi to troche jak reklama... albo test sponsorowany :mrgreen:
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Moze i troszke jest, ale gosc rownie dobrze pisze o Mobil. Tekst taki utwierdzil mnie jednak w slusznosci tego co robie czyli lania syntetyka do kazdego auta bez wzgledu na technologiczna zaawansowanosc konstrukcji oraz przebieg i typ paliwa.
rocker

Post autor: rocker »

tommies pisze:Moze i troszke jest, ale gosc rownie dobrze pisze o Mobil. Tekst taki utwierdzil mnie jednak w slusznosci tego co robie czyli lania syntetyka do kazdego auta bez wzgledu na technologiczna zaawansowanosc konstrukcji oraz przebieg i typ paliwa.
Dokładnie. Mineralne najlepiej...psują silniki...
Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

Post autor: nikos »

a jak jest z wyminą oleju mineralnego na syntetyk w silniku który pracował ponad 20lat na mineralnym?
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Skąd mamy wiedzieć :-)
Tommies na przykład jeździ od nowości w R5 na syntetyku :mrgreen:

Czytałeś ze zrozumieniem poprzednie posty i tego PDF'a?
żuwik

Post autor: żuwik »

Ja zmieniłem mineralny (ble) na półsyntetyk i oprócz tego że ciszej i mniej pali, reszta w normie.

Tekst może i brzmi na sponsorowany, ale na początku było, że to dużo z for niemieckich, a u dojczów podobno LM jest okropnie bardzo popularny. Może to stąd. Tekst faktycznie brzmi dość konkretnie.
jjmag

Post autor: jjmag »

sam go przywoziłem z rajhu jest dobry no i w cenie naszego lotosa
graczu

Post autor: graczu »

żuwik pisze:Ja zmieniłem mineralny (ble) na półsyntetyk i oprócz tego że ciszej i mniej pali, reszta w normie.
zauwazalna roznica w spalaniu ?
ODPOWIEDZ