Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Problemy z silnikiem 1.7 mpi

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Skiera

Problemy z silnikiem 1.7 mpi

Post autor: Skiera »

Witam. Niedawno przełożyłem silnik w mojej r5 nie wiem co jest nie tak , słabo wkręca się na obroty i jest mułowaty . Co może być przyczyną?? Może coś z rozrządem??Jeszcze jak się rozgżeje to słabo odpala ale jak już chodzi to dosyć równo.
lukasz0312

Post autor: lukasz0312 »

Zaczynaj od rozrzadu pewnie rąbnołes sie o ząbek! ;-)
Skiera

Post autor: Skiera »

Już jest wszyskko ok tylko jak się rozgżeje to faluje mocno silnik . A z tym brakiem mocy to poprosty wtyczka była od wtrysków źle wpięta i chodziło na dwa tłoki.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

to sprawdz pozostale wtyczki i silniczek krokowy....
Skiera

Post autor: Skiera »

jak nawet zatkam silniczek krokowy to za szybko chodzi :-/
wsmpw

Post autor: wsmpw »

czujnik położenia przepustnicy?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

pozostaja wiec tylko 3 rzeczy:
1. nieszczelnosc dolotu (i to obstawiam) mozliwosci jest kilka: uszczelka pod kolektorem, uszczelka na laczeniu kolektora dolotowego, miedzy kolektorem a blokiem przepustnicy, rurki i krocce wystajace z kolektora, waz do serwa hamulcowego i same serwo
2. naciagnieta linka przepustnicy
3. sonda lambda
ODPOWIEDZ