Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Problem z amortyzatorem przód, z tym, że nie koniecznie...

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Benon

Problem z amortyzatorem przód, z tym, że nie koniecznie...

Post autor: Benon »

Powoli biorę się za przywracanie mojej bestii do stanu ściągalności i mam kilka pytań co do przedniego zawieszenia:

1. Czy wszystkie części, te nad sprężyną powinny być nieruchome?, szczególnie chodzi mi o tę blachę okrągłą(nie wiem jak to się fachowo nazywa), którą przykręca się do kielicha.

2. Jak się objawia zmęczenie łożysk amortyzatora ?

Renia przy wyższych prędkościach jest dość niestabilna, jakby pływa. O razu mówię, że tuleje wahaczy, sworznie, końcówki drążków kier i gumy stabilizatora były wymienione może z 6 miechów temu i luzów tam nie ma.

Za to przy powolnej jeździe przód tłucze i to nie jest luźna gaśnica pod maską :/

Także ogólnie chodzi mi o to, czym może być spowodowane tłuczenie i niestabilna jazda.

Piątka 1.4 C3J, zawiecha nie przerabiana.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

sanki dokrecone?? stabilizator sie trzyma jak nalezy?
wszystko na gorze pownno byc nieruchome na wsyzstkie strony prawie na sztywno - moze pracowac tyle na ile pozwoli guma (poduszka) ale to rekami raczej nie wyczujez ;-) jedyne co to ma sie lekko obracac na lozysku... wlasnie ta blacha ;-)
Ostatnio zmieniony 25 lutego 2009, 23:17 przez lodoo, łącznie zmieniany 2 razy.
rocker

Post autor: rocker »

Popieram. Mogą być sanki....przerobiłem to ostatnio...zgubiłem jedną śrubę...
Benon

Post autor: Benon »

Wygląda to w takim razie na poduszkę, bo jak chwycę górne mocowanie(tę eliptyczną blachę), to ma luz wyraźnie wyczuwalny. Amorki już nowe czekają, chciałem się tylko upewnić, jakie powinno być spasowanie.
Sanki zaraz sprawdzę na wszelki :)

Dzięki za pomoc.

PS. Ta guma to będzie to? :
http://katalog.fota.pl/Katalog/(S(1zufao45hu0o5dbaro0bfprc))/Samochod3.aspx?GenArtNr=1180
ODPOWIEDZ