Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Kupiłem silnik 1.7 na pełnym wtrysku do swojej piątki i mam problemy z instalacją bo jest cała pocięta . Postanowiłem przerobić ten silnik na gaźnik , kolektor ssący już zamówiłem.
I co dalej? Może ma ktoś jakiś pomysł jaki gaźnik do tego najleprzy , może jakieś wskazówki z tym związane? Czy to wogule dobre rozwiązanie?
weber 32 DTR 2 gardzielowy do tego cewka sterowana podciśnieniem ...
ps.
wiązka jest prosta trzeba było ją zreaktywować pozatym będziesz musiał zostawić wtryski w głowicy... słaby pomysł...
no cewke z modułem mam A ten gaźnik to mi chyba nie przypasuje bo on ma dwa gardziele a ja kolektor na taki jednogardzielowy mam. A ta moja wiązka to nie do naprawienia jest bo wszystkie kostki poodcinane , ta od kąpa też A nie wiem czy tak jest łatwo znaleść taką wiązke??