Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Silnik typu C 1.1 w Clio filtr paliwa

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

czapel1990

Silnik typu C 1.1 w Clio filtr paliwa

Post autor: czapel1990 »

Witam, co prawda jestem właścicielem Clio 1, ale z silnikiem typu C 1108 ccm więc pisze do Was o pomoc, bo bardzo mało jest Clio z tym silnikiem na KRC i nie ma mi za bardzo kto podpowiedzieć. Problem jest z oryginalnym filtrem paliwa, bo chce go wymienić ale nigdzie na necie nie moge znaleśc nowego :/. Niżej fota o co dokładnie mi chodzi.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a7 ... 6dda6.html

Pozdrawiam.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

nie wiem czy to filtr czy jakiś tam przepływomierz ale to Krystian chyba wie lepiej..
Rosic

Post autor: Rosic »

Czy ten 'oryginalny filtr' nie jest przypadkiem pompką paliwa??? Filtr tam ejst tylko jeden, wskazany na zdjęciu jako dodatkowy filtr. Przynajmniej za starych czasów jak miałem 1.1 w 5tce to tak było :)


edit... sorry, nie zauważyłem pompy oznaczonej na fotce :D W każdym razie to coś to raczej nie jest filtr.
jjmag

Post autor: jjmag »

a wypie....... go i jeździj tylko na tym dodatkowym bo nowy będzie ciężko dostać a jeśli już to poszukaj do forda ale wzrokowo w sierrach szedł taki sam
czapel1990

Post autor: czapel1990 »

Myslałem tez żeby wyrzucić, ale problem będzie z paliwem wracającym do baku....bo nie wiem jak to rozwiązać... filtr ma 3 wyjscią paliwa: 1 wchodzi paliwo z pompy, 2 wychodzi z filtra do gaźnika, a 3 wychodzi z filtra spowrotem do baku...., poszukam jakiegoś filtra od forda albo innego samochodu jeśli będzie podobny.

Dzięki za odp.
Maolat

Post autor: Maolat »

zwykla mechaniczna pompka od 1.1. 1/4 C1E C1J C2J z silnika ma wlasnie 3 wyjscia .. wejscie, gaznik, powrot. koszt nowej to okolo 65 zł . mysle ze da sie znalesc taniej . montujesz w to samo miejsce co masz swoja.
ODPOWIEDZ