Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

różnych i innych pytań kilka

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

to pierwsze to czujnik na rurce idacej z intercoolera do turbo to jest zabezpieczenie przed przeladowaniem doladowania jakos tako to bylo :P

a ten drugi cholera wyglada znajomo pokaz jakas inan fotke skad idzie czy jakos tak
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

agdzie ten czujnik podlaczyc?
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

do wtyczki :P :P

powinny bcy dwa kabelki luuzem

z drugiej strony bardzo czesto ten czujnik sie wywala/olewa :P
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

do wtyczki do dla mnie slaba podpowiedz bo wtyczek niema i robie je , ale jak olewa to jestem zadowolony :-)
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

jak zakladasz reczne sterowanie doladowanie to sie ten czujnik odpina
Arti

Post autor: Arti »

łatwo znaleźć we wiązce te dwa kable od czujnika ciśnienia doładowania
są to dwie luźne wsuwki
jak je zewrzesz podczas pracy silnika, motor zgasnąć powinien

co do wtyczki to może to być i jest na 99% wtyczka do elektrozaworu
w gtt montowane na ścianie grodziowej na środku
nie wiem czy nie ma to związku z odmą
zawór taki mam sprawny jak coś :mrgreen:
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

Arti pisze:łatwo znaleźć we wiązce te dwa kable od czujnika ciśnienia doładowania
są to dwie luźne wsuwki
jak je zewrzesz podczas pracy silnika, motor zgasnąć powinien

co do wtyczki to może to być i jest na 99% wtyczka do elektrozaworu
w gtt montowane na ścianie grodziowej na środku
nie wiem czy nie ma to związku z odmą
zawór taki mam sprawny jak coś :mrgreen:
tak tak to jest to !!! to wlasnie stad ta wtyczke kojarze :P

gufi mial blow-off i ten elektorzawor byl wywalony stad ta wolna wtyczka :P
ODPOWIEDZ