Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Półoś od JB5 do JB3
Moderator: Moderatorzy
polosie zmieniasz...
poduszka silnika jest inna napewno
tylna pasuje
przednia poduszka skrzynie (od strony kierowcy) pasuje i jest zawsze w R5 taka sama, a mocowanie do skrzyni - ta blacha ktora laczy poduszke ze skrzynia moze sie roznic - ale wydawalo mi sie ze jest taka sama - tutaj ufam krystianowi
poduszka silnika jest inna napewno
tylna pasuje
przednia poduszka skrzynie (od strony kierowcy) pasuje i jest zawsze w R5 taka sama, a mocowanie do skrzyni - ta blacha ktora laczy poduszke ze skrzynia moze sie roznic - ale wydawalo mi sie ze jest taka sama - tutaj ufam krystianowi

no i po ostanich wojażach stwierdzam jednoznacznie i na dalsze pokolenia..:
półosie od JB5 nie pasuja do skrzyni JB3 obydwie lewa za długa prawa za krótka o 18 mm a lewa za długa o 18 mm
łapa przednia skrzyni nie pasuje od JB5 do JB3
tylnia pasuje idealnie
przednią silnika założyłem od 19 razem z poduszką sie okaże czy ok
napisze ..... w przyszłości bo narazie silnik na palecie
półosie od JB5 nie pasuja do skrzyni JB3 obydwie lewa za długa prawa za krótka o 18 mm a lewa za długa o 18 mm
łapa przednia skrzyni nie pasuje od JB5 do JB3
tylnia pasuje idealnie

przednią silnika założyłem od 19 razem z poduszką sie okaże czy ok
napisze ..... w przyszłości bo narazie silnik na palecie
Co do poduszek - poduszka skrzyni od 1.6D jest inna. Skrzynia opiera sie na 2 poduszkach i ma 2 lapy. Mozna powiedziec ze jest jakby bardziej elastycznie umocowana.


Jako ciekawostke powiem tez, ze modele po 88 czyli faza 2
maja fabryczne dziury pod mocowanie skrzyni z gorna lapa dla silnikow diesla (ale benzyne tez tak mozna) jak w Rapidzie, czy Clio. Jedynie w tych otworach nie ma wspawanych nakretek.
Poza tym w Rapid/Ekspress z silnikiem 1.6 i 1.9 D (wersje pozniejsze) silnik nie opiera sie na poduszkach tylko wisi na nich, tylna jest elastyczna i jest tylko jakby wspornikiem dla 2 glownych czyli tej gornej od silnika i gornej od skrzyni.
Chyba czas usystematyzowac sprawe polosi ...
Na bazie tego jak oznacza EAI dlugosc w milimetrach.
1.0 B400 / C400 S400
prawa 680
lewa 600
1.1 B401/C401/B40H/C40H
prawa 680
lewa 600
1.2 B40F/C40F
prawa 680
lewa 610
1.4 B403/C403/B40J/C40J
prawa 680
lewa 600
1.4 B402/C402/B40M
prawa 695
lewa 600
1.4 niektóre B403/C403
prawa 680
lewa 610
1.4 GTT
prawa 690
lewa 598
1.6D B404/C404
prawa 695 mm
lewa 600 mm
1.7 GTE / GTX silnik F3Nxxx
prawa 690
lewa 598
Z reguly prawa srednica 23mm a lewa 30mm
W miare doszukiwania sie kolejnych elementow postaram się wyedytowac temat i poprawic, ale prosze tez innych o pomoc.


Jako ciekawostke powiem tez, ze modele po 88 czyli faza 2

Poza tym w Rapid/Ekspress z silnikiem 1.6 i 1.9 D (wersje pozniejsze) silnik nie opiera sie na poduszkach tylko wisi na nich, tylna jest elastyczna i jest tylko jakby wspornikiem dla 2 glownych czyli tej gornej od silnika i gornej od skrzyni.
Chyba czas usystematyzowac sprawe polosi ...
Na bazie tego jak oznacza EAI dlugosc w milimetrach.
1.0 B400 / C400 S400
prawa 680
lewa 600
1.1 B401/C401/B40H/C40H
prawa 680
lewa 600
1.2 B40F/C40F
prawa 680
lewa 610
1.4 B403/C403/B40J/C40J
prawa 680
lewa 600
1.4 B402/C402/B40M
prawa 695
lewa 600
1.4 niektóre B403/C403
prawa 680
lewa 610
1.4 GTT
prawa 690
lewa 598
1.6D B404/C404
prawa 695 mm
lewa 600 mm
1.7 GTE / GTX silnik F3Nxxx
prawa 690
lewa 598
Z reguly prawa srednica 23mm a lewa 30mm
W miare doszukiwania sie kolejnych elementow postaram się wyedytowac temat i poprawic, ale prosze tez innych o pomoc.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2009, 17:57 przez tommies, łącznie zmieniany 1 raz.
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz