Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Dziura w gazie w 1.1 gażnik

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Dziura w gazie w 1.1 gażnik

Post autor: egonn87 »

Mam taki problem w 1.1 gażnikowym, nie pamiętam tam chyba jest solex, że przy zmianie biegów mam dziurę w gazie, niezaleznie od tego czy mocno wciskam gaz, czy delikatnie, na wolnych nie ma tego zjawiska, co mzoę byc przyczyną tego, moze membrana???
corey16

Post autor: corey16 »

Skorzystam z okazji i sie podepnę
mam tak samo ale na benzynie i jak jest zimny i na ssaniu, jak wyłączę ssanie to jest ok, na LPG ok
wsmpw

Post autor: wsmpw »

Corey16 pisze:mam tak samo ale na benzynie i jak jest zimny i na ssaniu, jak wyłączę ssanie to jest ok
to normalne zalewa go i tyle
Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 351
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Re: Dziura w gazie w 1.1 gażnik

Post autor: cyklista »

egonn87 pisze:Mam taki problem w 1.1 gażnikowym, nie pamiętam tam chyba jest solex, że przy zmianie biegów mam dziurę w gazie, niezaleznie od tego czy mocno wciskam gaz, czy delikatnie, na wolnych nie ma tego zjawiska, co mzoę byc przyczyną tego, moze membrana???





:?: jaka dziure opisz to dokładnie
jak sie do myslam ze po zmianie staje sie wolna :?: :?: ;-)
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

tzn. nie! jest normalna dziura w gazie, która nie występuje na ssaniu i na wolnych bez ssania- ZAPOMNIAŁEM DODAĆ!!! Dziura w gazie, tzn. dajesz gazu, a tu kicha, auto nie jedzie, dusi się, dopiero po chwili zaskakuje!
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

odkręc troschę zaworek od podawania gazu - za dużo powietrza za mało gazu
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 351
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Post autor: cyklista »

Krysiun pisze:odkręc troschę zaworek od podawania gazu - za dużo powietrza za mało gazu


ustaw sobie automat gazu a jak będzie to nadal to samo to znaczy ze ktos
:-P grzebane było przy dyszy ( wymiana )
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

Corey16 pisze:......na LPG ok
panie krystian ;-)

tak jak mowi wsmpw

egonn
pompka przyspieszacza do obejrzenia - membranka z tylu gaznika i dzwignia do niej ;-) moze za duzo wstrzykuje paliwka....
arex2006

Post autor: arex2006 »

ja miałem podobne objawy przy "mega opóźnionym" zapłonie
jacekplacek

Post autor: jacekplacek »

Lodoo pisze:pompka przyspieszacza do obejrzenia - membranka z tylu gaznika i dzwignia do niej ;-) moze za duzo wstrzykuje paliwka....
Witam, rozwińcie trochę: na co zwrócić uwagę tzn. jak może być a jak powinno.
Też tak mam. Wymieniłem świece, przewody, regulacja zapłonu i ja w pedał a Renia: "Proszę poczekać" :-/
corey16

Post autor: corey16 »

regulacja gaźnika
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

jacekplacek pisze:
Lodoo pisze:pompka przyspieszacza do obejrzenia - membranka z tylu gaznika i dzwignia do niej ;-) moze za duzo wstrzykuje paliwka....
Witam, rozwińcie trochę: na co zwrócić uwagę tzn. jak może być a jak powinno.
Też tak mam. Wymieniłem świece, przewody, regulacja zapłonu i ja w pedał a Renia: "Proszę poczekać" :-/
serwisowka w dlon i jazda...

blacha za ktora ciagnie linka gazu z tylu ma taka krzywke, krzywka popycha druga krzywke :-D a ta z kolei jest na przebiegajacej osce z tylu gaznika... oska ta ma ramie ktore dochodzi do membranki i jak dodajesz gazu "od zera" to ta membranka jest wciskana wstryzkujac paliwo w gardziel...
zdejmij filtr i patrz w gardziel - przy naciskaniu bedize widac to paliwo jak wlatuje...
jesli nei wlatuje to albo gdizes te krzywki itd zmarly, albo membranka jest dizurawa/peknieta (tak mialem usiebie kiedys) i paliwo nie dosc ze nie bylo wstryzkiwane w gardizel, to jeszcze wylatywalo na zewnatrz....
do tego dobra regulacja obrotow i skladu mieszanki i problem powinien zniknac :-)
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

A wiesz może właśnie ile taka membranka kosztuje?? :-) Musiałbym ją wymienić, a jeżdżę już tak bardzo dłuuuugo, nie pamietam nawet od kiedy... :-/
unikorn

Post autor: unikorn »

Kupuje się cały zestaw naprawczy. http://www.eter-mot.com/ osobno chyba nie dostaniesz.
jacekplacek

Post autor: jacekplacek »

Dzięki. trochę mam rozjaśnione, ale zajrzę tam dopiero może w sobotę.
Dodam tylko, że na wolnych obrotach wszystko jest OK. pracuje równiutko i po wciśnięciu gazu pięknie wkręca się na obroty. Problem jest w czasie jazdy, np.: ruszam - jedynka OK, dwójka - gazu, a silnik tak jakby się dusił, nie chce wejść na obroty i dopiero za moment zaczyna się kręcić. I tak naprawdę to nie wiem czy mu brakuje paliwa, czy ma go za dużo i go zalewa. Żadnych innych objawów typu jakieś strzelania w rurę czy gaźnik nie ma.
ODPOWIEDZ