Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Remont 1,7 turbo
Moderator: Moderatorzy
Remont 1,7 turbo
A więc nie znam się na remontach silników więc każda pomoc, informacja, wskazówka się przyda
potrzebuję jak najwięcej informacji co i jak. Jakie elementy najlepiej kupić i takie tam
Z góry dzięki za pomoc
potrzebuję jak najwięcej informacji co i jak. Jakie elementy najlepiej kupić i takie tam
Z góry dzięki za pomoc
rozkręcasz na części pierwsze
1. oddajesz głowice, wał korbowy, wałek rozrządu, tłoki,tuleje ( jeżeli są mokre albo cały blok jak suche) do sprawdzenia i w zależności od tego co powiedzą to kupujesz panewy itp. (albo nie)
3. wyważanie wału i korbowodów
2. komplet nowych uszczelek (pod głowice jakaś dobrą)
3. sprawdzenie pompy oleju (ciśnienie na pracującym silniku albo oddajesz do jakiegoś zakładu ja tak owego nie znalazłem) i szczelinomierzem
4.rozrząd (pasek/łańcuch, napinacz)
5. sprawdzenie pompy wody
6. regulacja zaworów
7. sprawdzenie wtrysków i pompy paliwa
8. świece
9. i inne pierdy
1. oddajesz głowice, wał korbowy, wałek rozrządu, tłoki,tuleje ( jeżeli są mokre albo cały blok jak suche) do sprawdzenia i w zależności od tego co powiedzą to kupujesz panewy itp. (albo nie)
3. wyważanie wału i korbowodów
2. komplet nowych uszczelek (pod głowice jakaś dobrą)
3. sprawdzenie pompy oleju (ciśnienie na pracującym silniku albo oddajesz do jakiegoś zakładu ja tak owego nie znalazłem) i szczelinomierzem
4.rozrząd (pasek/łańcuch, napinacz)
5. sprawdzenie pompy wody
6. regulacja zaworów
7. sprawdzenie wtrysków i pompy paliwa
8. świece
9. i inne pierdy

Ostatnio zmieniony 16 grudnia 2008, 22:53 przez nikos, łącznie zmieniany 1 raz.
jeżeli ma jeździć długo i szczęśliwie to musisz sprawdzić wszystko bo jak pominiesz coś i zaoszczędzisz 100zl potem może (nie musi)cię kosztować znacznie więcej.
I jeszcze 1 dobra rada jak nie będziesz tego robił sam to musisz pilnować "mechaników" na każdym kroku. Mi włożyli brudny wał korbowy i teraz musiałem wymienić na inny
I jeszcze 1 dobra rada jak nie będziesz tego robił sam to musisz pilnować "mechaników" na każdym kroku. Mi włożyli brudny wał korbowy i teraz musiałem wymienić na inny
