Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Za dużo mi pali
Moderator: Moderatorzy
Za dużo mi pali
Czesc mam problem z moja renią tzn. troszke mi za dużo pali ok. 10l w trasie wydaje mi sie ze to za duzo na 1.4. prosze doradzcie mi od czego zaczac i gdzie szukać przyczyny.[/quote]
zaczac od pokazania auta i silnika oraz jego osprzetu i opisaniu wersji itp....
po tym co napisalas moge powiedziec jak sama napisalas, ze pali wiecej niz powinien...
byly rozne 1,4 wiec nawet nie wiem co doradzac i czy to akurat masz w silniku i osprzecie...
konkrety o aucie ==> konkretna odpowiedz
witam na forum
po tym co napisalas moge powiedziec jak sama napisalas, ze pali wiecej niz powinien...
byly rozne 1,4 wiec nawet nie wiem co doradzac i czy to akurat masz w silniku i osprzecie...
konkrety o aucie ==> konkretna odpowiedz
witam na forum

jaki gaznik jaki osprzet...
generalnie jest wiele przyczyn i wiekszosc z nich znajdizesz na forum...
w przypadku gaznika:
- przytkany filtr powietrza
- niewylaczajace sie ssanie
- wieszajacy sie plywak
- zla regulacja
- niesprawny uklad zaplonowy (wyprzedzenie zaplonu, "jakosc" iskry)
- konczacy sie zywot silnika - niska kompresja
to tak na szybko co mi przychodzi do glowy...

generalnie jest wiele przyczyn i wiekszosc z nich znajdizesz na forum...
w przypadku gaznika:
- przytkany filtr powietrza
- niewylaczajace sie ssanie
- wieszajacy sie plywak
- zla regulacja
- niesprawny uklad zaplonowy (wyprzedzenie zaplonu, "jakosc" iskry)
- konczacy sie zywot silnika - niska kompresja
to tak na szybko co mi przychodzi do glowy...
Załóż temat o swojej piątce, weź w rączkę aparat, stuknij pare fotek z zewnątrz, potem maska w górę i obcykaj silnik. Dobrze by było jak byś zdjał puszkę filtra i kliknął pare fotek gaźnika. Bedziem radzić 
EDIT:
Nad tym moim postem jest wypowiedź takiego kolesia co sie tu lubi udzielać
na samym jej dole na czerwono masz link, dość przydatny 

EDIT:
Nad tym moim postem jest wypowiedź takiego kolesia co sie tu lubi udzielać


chlopie pisales ze masz gaznik... w gaznikowym silniku nie ma sondy...
takie gadanie o niczym...
zamykam temat bo mimo kilku prosb olewasz nasze zapytnia o szczegoly, nie mowiac o fotach czy dokladnym opisie silnika...
wchodzisz na forum i dopisujesz kolejne nic nie znaczace zdania...
mam gaznik i odlaczylam sonde
otoz jesli masz sonde to masz wtrysk! sonda ma decydujacy wplyw na spalanie! glownie na jej podstawie komp dawkuje paliwo - i zawsze przy braku sygnalu z sondy auto wiecej pali - komp tak robi dla bezpieczenstwa silnika - zeby nie jezdzic na ubogiej mieszance, leje wiecej paliwa...
sonda nie jest zasilana! a sama daje sygnal do kompa w postaci napiecia 0...1V - zasade dizalania masz na wikipedii chociazby...
zanim napiszesz kolejny post dobrze sie zastanow o czym tam napisac, niech bedzie rzeczowy i konkretny, ze szczegolami a nie np. "pomocy bo mi stuka cos z tylu..." inaczej temat zamkniety zostanie odrazu bez prob dochodzenia i wyduszania informacji od ciebie... no i najpiew zacznij czytac forum i poszukiwac odpowiedzi - jest tu baaaardzo duzo informacji, wystarczy troche poszukac... a potem pisz...
takie gadanie o niczym...
zamykam temat bo mimo kilku prosb olewasz nasze zapytnia o szczegoly, nie mowiac o fotach czy dokladnym opisie silnika...
wchodzisz na forum i dopisujesz kolejne nic nie znaczace zdania...
mam gaznik i odlaczylam sonde

otoz jesli masz sonde to masz wtrysk! sonda ma decydujacy wplyw na spalanie! glownie na jej podstawie komp dawkuje paliwo - i zawsze przy braku sygnalu z sondy auto wiecej pali - komp tak robi dla bezpieczenstwa silnika - zeby nie jezdzic na ubogiej mieszance, leje wiecej paliwa...
sonda nie jest zasilana! a sama daje sygnal do kompa w postaci napiecia 0...1V - zasade dizalania masz na wikipedii chociazby...
zanim napiszesz kolejny post dobrze sie zastanow o czym tam napisac, niech bedzie rzeczowy i konkretny, ze szczegolami a nie np. "pomocy bo mi stuka cos z tylu..." inaczej temat zamkniety zostanie odrazu bez prob dochodzenia i wyduszania informacji od ciebie... no i najpiew zacznij czytac forum i poszukiwac odpowiedzi - jest tu baaaardzo duzo informacji, wystarczy troche poszukac... a potem pisz...