Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Za dużo mi pali

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

smyczka

Za dużo mi pali

Post autor: smyczka »

Czesc mam problem z moja renią tzn. troszke mi za dużo pali ok. 10l w trasie wydaje mi sie ze to za duzo na 1.4. prosze doradzcie mi od czego zaczac i gdzie szukać przyczyny.[/quote]
wsmpw

Post autor: wsmpw »

może napisz czy mono czy gaźnik co i jak od kiedy masz furke itp.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

zaczac od pokazania auta i silnika oraz jego osprzetu i opisaniu wersji itp....

po tym co napisalas moge powiedziec jak sama napisalas, ze pali wiecej niz powinien...

byly rozne 1,4 wiec nawet nie wiem co doradzac i czy to akurat masz w silniku i osprzecie...

konkrety o aucie ==> konkretna odpowiedz

witam na forum ;-)
unikorn

Post autor: unikorn »

smyczka pisze:od czego zaczac i gdzie szukać przyczyny.
to ja nie będe tak miły :P zacznij od przeczytania działu technicznego tam powinienes znaleźć przyczyne :P

EDIT:
Byłem za mało niemiły - :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: teraz lepiej :D
smyczka

Post autor: smyczka »

dziekuje za odzew mam moja furke od 2 mies. rocznik 91 i to jest gaznik. pomóżcie mi bo nie wyrabiam :-( :-(
wsmpw

Post autor: wsmpw »

generalnie to jest tak z gaźnikiem regeneracja i regulacja..
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

jaki gaznik jaki osprzet... :-|

generalnie jest wiele przyczyn i wiekszosc z nich znajdizesz na forum...
w przypadku gaznika:
- przytkany filtr powietrza
- niewylaczajace sie ssanie
- wieszajacy sie plywak
- zla regulacja
- niesprawny uklad zaplonowy (wyprzedzenie zaplonu, "jakosc" iskry)
- konczacy sie zywot silnika - niska kompresja

to tak na szybko co mi przychodzi do glowy...
unikorn

Post autor: unikorn »

Załóż temat o swojej piątce, weź w rączkę aparat, stuknij pare fotek z zewnątrz, potem maska w górę i obcykaj silnik. Dobrze by było jak byś zdjał puszkę filtra i kliknął pare fotek gaźnika. Bedziem radzić ;)

EDIT:
Nad tym moim postem jest wypowiedź takiego kolesia co sie tu lubi udzielać ;) na samym jej dole na czerwono masz link, dość przydatny :D
smyczka

Post autor: smyczka »

no dobrze a co powiecie o sondzie bo jezdze na odłaczonej i chodzi mi normalnie, a czy przy zapalonym silniku powinno byc podawane zasilanie na sonde bo mi nic nie podaje?????????????
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

chlopie pisales ze masz gaznik... w gaznikowym silniku nie ma sondy...
takie gadanie o niczym...
zamykam temat bo mimo kilku prosb olewasz nasze zapytnia o szczegoly, nie mowiac o fotach czy dokladnym opisie silnika...
wchodzisz na forum i dopisujesz kolejne nic nie znaczace zdania...
mam gaznik i odlaczylam sonde :-/
otoz jesli masz sonde to masz wtrysk! sonda ma decydujacy wplyw na spalanie! glownie na jej podstawie komp dawkuje paliwo - i zawsze przy braku sygnalu z sondy auto wiecej pali - komp tak robi dla bezpieczenstwa silnika - zeby nie jezdzic na ubogiej mieszance, leje wiecej paliwa...
sonda nie jest zasilana! a sama daje sygnal do kompa w postaci napiecia 0...1V - zasade dizalania masz na wikipedii chociazby...

zanim napiszesz kolejny post dobrze sie zastanow o czym tam napisac, niech bedzie rzeczowy i konkretny, ze szczegolami a nie np. "pomocy bo mi stuka cos z tylu..." inaczej temat zamkniety zostanie odrazu bez prob dochodzenia i wyduszania informacji od ciebie... no i najpiew zacznij czytac forum i poszukiwac odpowiedzi - jest tu baaaardzo duzo informacji, wystarczy troche poszukac... a potem pisz...
Zablokowany