Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1.8 16v vs. 2.0 8v czyli co kto woli

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

konradmk

Post autor: konradmk »

8v to tak jak bym wolał pójść do kina na słaby film bo bilety są tańsze ;)

OK dyskusja się zrobiła mało merytoryczna. Da ktoś ten wykres?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ja wrzuce - ale z 1,7.... mysle ze te silniki sa do siebie na tyle podobne ze przebieg bedzie odzwierciedleniem tego z 2,0, tylko warosci nieco inne.....

henry seria GTE:
Obrazek

wasq GTE @ dolot K&N:
Obrazek
konradmk

Post autor: konradmk »

u wasq moment rośnie w moment a potem spaaaadaaaaaaa chyba ten dolot za krótki był. Ale GTE niestety nie ma porównania do 1.8 16v.
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

konradmk pisze:u wasq moment rośnie w moment a potem spaaaadaaaaaaa chyba ten dolot za krótki był. Ale GTE niestety nie ma porównania do 1.8 16v.
bardzo mozliwe nie byl liczony :P w rzeczywistosci bylo tak samo auto zapitalalo a w pewnym momenice nie bylo sensu gociagnac do 6000 tylko zmiana dalej

podsumowywyujac z autem henrego mialem okazje scignac sie na bemowie 2 razy i 2 razy moja renata byla szybsza o okolo 1 sekunde

ps. jakbys sie nie nasmiewal z dresow w bmkach to wielki bog bmwiarzy "M POWER" nie zeslalby na ciebie zesmty "baiernischen klatwen" :( i bysmy poznali moc twojej piateczki :) :)
konradmk

Post autor: konradmk »

hehe :lol:
supermonster

Post autor: supermonster »

Tak od siebie odnośnie 8v i 16v:

Na codzień pomykam Nissanem Almerą GTi 2.0 16V a od swięta GTE. Almera daje dużo frajdy powyżej 4000 rpm co w warunkach miejskich jest ciężkie do wykorzystania a jeśli już to mało ekonomiczne. GTE to inna bajka - moment dostępny niżej ułatwia manewry w mieście i "zbieranie się spod świateł".
A GTi od GTE jest na papierze szybsze o ponad sekundę 0-100 km/h. Siedząc w środku - ma sie odwrotne wrażenie.

Osobiście bardziej pasuje mi charakterystyka GTE.
Dłoogi

Post autor: Dłoogi »

Ja tam zawsze będę kochał V8 ...ale jak się niema co się lubi to się lubi co się ma (8V) :mrgreen:
ODPOWIEDZ