Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

wymiana uszczelniacza wału

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

żuczek

wymiana uszczelniacza wału

Post autor: żuczek »

jak zdjąć koło na wale od rozrządu żeby wymienic uszczelniacz ma ktos jakiś patent?silnik 1,7
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

odkrecic srube na srodku i kolo pasowe alternatora schodzi ladnie....
male kolko paska rozrzadu to zrobic sobie sciagacz.... kolko ma 2 dizurki nagwintowane M6
gruba blacha z 2 dziurami na te srubki i duza dziura na srodku i nakretka od spodu....
żuczek

Post autor: żuczek »

Dzięki za poradę :mrgreen:
ODPOWIEDZ