Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Strzela z gaźnika gdzy sie zagrzeje Silnik C1J gaźnik Zenith

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

death

Post autor: death »

unikorn, no jeśli masz silnik na aparacie zapłonowym to jest przy aparacie;)
Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 351
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Post autor: cyklista »

kolego sprawdz sobie ustawienia zapłonu :-P
unikorn

Post autor: unikorn »

Jest to jakaś myśl. Jak to zrobić? :-?
do_minik

Post autor: do_minik »

należy poluzować aparat zapłonowy i nim pokręcić . w jedną stronę opóźniasz w drugą przyspieszasz ale z tego co wiem w twoim przypadku chodzi o zupełnie coś innego- ja stawiam na cewkę
corey16

Post autor: corey16 »

unikorn, w książce którą mi wysłałeś jest jak się ustawia
Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 351
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Post autor: cyklista »

kolego jak tego nie robiłes :-) to podjadz do rzemieśnika
unikorn

Post autor: unikorn »

podobno nie ma głupich pytań... ale: do elektryka czy do mecha zwykłego?
do_minik

Post autor: do_minik »

najlepiej do gaźnikowca (u którego swego czasu byłeś -o ile dobrze pamiętam) .Oni powinni ci ustawić prawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu. No chyba że już masz lampę stroboskopową
unikorn

Post autor: unikorn »

do_minik pisze:najlepiej do gaźnikowca (u którego swego czasu byłeś -o ile dobrze pamiętam)
o nie, wiecej tam nie pojade. Za takie podejscie do klientów ja dziękuję. Poszukam innego.
do_minik

Post autor: do_minik »

to w raszynie jest inny -regulował gaźnik i zapłon w mojej byłej czerwonej renaci e i było wszystko OK a i obsługa w miarę miła ;)
unikorn

Post autor: unikorn »

Namiary poproszę :D
do_minik

Post autor: do_minik »

jak znajdę to wrzucę Ci na gadulca (pod warunkiem że będziesz odpowiadał hehe- a nie tak jak dzisiaj)
unikorn

Post autor: unikorn »

Super! Jak by co to możesz też na PW (ja chyba odinstaluje gadulca w pracy bo cos mam z łączem i wiadomości niektórych nie dostaje...)
death

Post autor: death »

unikorn, przecie jest webgg :P W szkole na tym siedzę ;]
unikorn

Post autor: unikorn »

hehehe OT pełną gębą :D
ODPOWIEDZ