
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
1.1 czy 1.4
Moderator: Moderatorzy
1.1 czy 1.4
mam w swojej r5 silnik 1.1 w bardzo kiepskim stanie (urwana szpilka mocujaca glowice do bloku, uszczelka pod glowica, lewe powietrze...) czy warto inwestowac w remont czy wsadzic silnik 1.4, co sie wiaze z taka wymiana i ile to kosztuje 

z przelozeniem silnika nawet bez skrzyni biegow w twoim przypadku...
chyba ze zalezy ci na 5 biegach - do miasta zbedne i spokojnie 4 stykaja
w chocby niedalekie trasy - polecam 5 biegow zdecydowanie i wtedy musisz miec tez polosie....
tak czy inaczej jesli nie szkoda ci tych 2 stowek wiecej to wrzucaj kpl ze skrzynia 5...
wydech powinien przypasic... ale przydalaby sie wymiana, 1,4 jest troche wiekszy... jak kupisz wtrysk to trzeba sonde wsadzic w wydech jeszcze...
jesli wtrysk to masz duzo pracy w elektryce pod deska bo w 1,1 jest ubozsza wersja instalacji i moga byc cuda (ale nie koniecznie - w R5 nigdy nic nie wiadomo na 100%
)
no i tyle - generalnie polecam 1,4 na gazniku 2 gardizelowym i wtedy zero prac przy elektryce i jest praktycnzie plug and play
chyba ze zalezy ci na 5 biegach - do miasta zbedne i spokojnie 4 stykaja
w chocby niedalekie trasy - polecam 5 biegow zdecydowanie i wtedy musisz miec tez polosie....
tak czy inaczej jesli nie szkoda ci tych 2 stowek wiecej to wrzucaj kpl ze skrzynia 5...
wydech powinien przypasic... ale przydalaby sie wymiana, 1,4 jest troche wiekszy... jak kupisz wtrysk to trzeba sonde wsadzic w wydech jeszcze...
jesli wtrysk to masz duzo pracy w elektryce pod deska bo w 1,1 jest ubozsza wersja instalacji i moga byc cuda (ale nie koniecznie - w R5 nigdy nic nie wiadomo na 100%

no i tyle - generalnie polecam 1,4 na gazniku 2 gardizelowym i wtedy zero prac przy elektryce i jest praktycnzie plug and play

- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz