Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Mycie Silnika

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

corey16

Mycie Silnika

Post autor: corey16 »

jak to w ogóle robi bo nie mam zielonego pojęcia a nie chce tego spierniczyć :?:
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

jedź na myjnię to niewielki koszt
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

jeśli mocno zawalony, to tylko myjka ciśnieniowa i oczywiście z ciepłą wodą..
na myjniach mają specjalne płyny do mycia silników. więc najlepiej podjechać i niech zrobią to fachowcy :mrgreen:
Sweeper

Post autor: Sweeper »

kupujesz środek do mycia silników, jedziesz na myjnie, spryskujesz cały silnik, czekasz 5 minut i potem jedziesz lancą z gorącą wodą pod ciśnieniem
tak właśnie myłem wczoraj swój silnik
unikorn

Post autor: unikorn »

Sweeper pisze:tak właśnie myłem wczoraj swój silnik
i potem nie chciał zapalic ;P
Sweeper

Post autor: Sweeper »

ryzyko wkalkulowane :D
Ronin317

Post autor: Ronin317 »

1. dojechac

2. wystudzic, az silnik bedzie w miare zimny

3. chemia

4. karcher

5. odpalic i nie gasic az sie rozgrzeje, bo pozniej moze nie odpalic.

Mylem tak nie raz i jeszcze nie mialem problemow. Oczywiscie chemia z dodatkami antykorozyjnymi.
corey16

Post autor: corey16 »

ok Dzięki bardzo za rady Jesteście super
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

tez tak mylem - najpierw z grubsza samym karszerem i potem plyn i jazda 2-3 razy...
polecam oslonic czyms alternator ;-)
woda robilem zimna bo mam karszera bez podgrzewania :-P
Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 351
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Post autor: cyklista »

z tą chemią to bym był troche ostrozny po mozna sobie narobic bigosu :-P
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Polecam zwykłą ropę i pędzelek :-)
ODPOWIEDZ