tak lodoo tam jest litera i czyli wtrysk wszystko sie zgadza mam 1.4 mono silnikLodoo pisze:wsmpa - tam za pojemnoscia jest literka "i" - co oznacza "injection" - czyli wtrysk...
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ale tojuż było?-obroty silnika 1.4i
Moderator: Moderatorzy
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
czujnik temperatury cieczy jest w obudowie pompy - ale to ten do zegarow... (1 lub 2 pinowy)
do komputera z tego co wiem jest w glowicy...
ten do powietrza to dokladnie to co na fotce.... nie wiem ile kosztuje nowy ale pewnie duzo jak na zwykly termorezystor
w serwisowce sa podane jego parametry przy odpowiednich temperaturach - trzeba kupic w sklepie elektronicznym odpowiedni termorezystor (okolo 1zl kosztuje) i podpiac... na upartego mozna tez podpiac zwykly rezystor o rezystancji odpowiadajacej np 0* na zime i 20* na lato.... to juz taniej bo 5 groszy 
metody szczegolnie dobre dla "testu" czy to co jest nie tak to to....
no chyba ze sie dopadnie oryginal w dobrej cenie to czemu nie...
ta sama zasada dotyczy czyjnika temp. cieczy jakby co
do komputera z tego co wiem jest w glowicy...
ten do powietrza to dokladnie to co na fotce.... nie wiem ile kosztuje nowy ale pewnie duzo jak na zwykly termorezystor


metody szczegolnie dobre dla "testu" czy to co jest nie tak to to....
no chyba ze sie dopadnie oryginal w dobrej cenie to czemu nie...
ta sama zasada dotyczy czyjnika temp. cieczy jakby co

co do ceny - czujnik około 30-40 złociszy(bez rabatu). Czujnik ze zdjecia jest przewidziany do silnika 1.7(tak gwoli ścisłości) .Jako że pracuję w częściach samochodowych(ELIT) to minus rabat wyjdzie jakieś 20 zeta.
Secundo: czujnik temperatury będący w obudowie pompy wystę puje jak już wcześniej wspomniałem w dwóch konfiguracjach- jedno lub dwu pinowy.
Katalog części elektrycznych co prawda przewiduje 1 pinowy ale...
Gdy się zagłębimy w silniki 1.4 (clio, megane etc) okazuje się że gdzieniegdzie jest montowany 2 pinowy.
Co do czujnika montowanego w bloku silnika. Teoretycznie w Super 5 taki nie występuje ,pojawia się dopiero w Clio mk1 .
Osoba niezorientowana zapewne załamałaby ręce i udała się do ASO. Ale nie MY .
Jak przecież wiadomo ten sam silnik co w piatkach był montowany również we wspomnianym wcześnie Clio . Czyli -skoro zgadzają się parametry i gwint to możemy go zastosować.
Taka jest moja koncepcja . Jeżeli się mylę proszę mnie poprawić
Secundo: czujnik temperatury będący w obudowie pompy wystę puje jak już wcześniej wspomniałem w dwóch konfiguracjach- jedno lub dwu pinowy.
Katalog części elektrycznych co prawda przewiduje 1 pinowy ale...
Gdy się zagłębimy w silniki 1.4 (clio, megane etc) okazuje się że gdzieniegdzie jest montowany 2 pinowy.
Co do czujnika montowanego w bloku silnika. Teoretycznie w Super 5 taki nie występuje ,pojawia się dopiero w Clio mk1 .
Osoba niezorientowana zapewne załamałaby ręce i udała się do ASO. Ale nie MY .
Jak przecież wiadomo ten sam silnik co w piatkach był montowany również we wspomnianym wcześnie Clio . Czyli -skoro zgadzają się parametry i gwint to możemy go zastosować.
Taka jest moja koncepcja . Jeżeli się mylę proszę mnie poprawić