Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Ale tojuż było?-obroty silnika 1.4i

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

wsmpw

Post autor: wsmpw »

Lodoo pisze:wsmpa - tam za pojemnoscia jest literka "i" - co oznacza "injection" - czyli wtrysk...
tak lodoo tam jest litera i czyli wtrysk wszystko sie zgadza mam 1.4 mono silnik
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

Witam.Pozwolę sobie podpiąć się pod temat.Mianowicie po wymianie kompa Renia wyje na jałowym niezmiernie .Poprzedni komp trochę szwankował(model komputera identyczny jak miałem)macie może jakiś pomysł na uspokojenie auta?
Pozdrawiam
KuchaR

Post autor: KuchaR »

Proponował bym obadać silnik krokowy.
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

krokowy sprawny,niedawno wymieniany.
rocker

Post autor: rocker »

2 tysiące to dużo ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
do_minik

Post autor: do_minik »

a tak przy tzw okazji chciałbym zapytać się jakiejś mądrej głowy - czy w silniku 1.4 na wtrysku (mono bo mono ale zawsze :) ) jest jakiś dodatkowy czujnik temperatury odpowiedzialny za tzw automatyczne ssanie ?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

jest... czujnik temperatury cieczy chlodzacej... do tego czujnik temperatury powietrza zasysanego...
do_minik

Post autor: do_minik »

czujnik temperatury cieczy jest jak mniemam nad pompą wody (tak mniejwięcej) i jest -bo tu są różne opcje jedno lub dwu pinowy.
Natomiast gdzie znajduje się czujnik temperatury powietrza zasysanego ?

może to taki?
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

pewnie gdzieś w okolicy kolektora (tak na logikę)
również czekam na odpowiedzi forumowiczów ;-)
do_minik

Post autor: do_minik »

znalazłem też jakiś nie podłączony czujnik w kolektorze dolowtowym z prawej strony samochodu
unikorn

Post autor: unikorn »

To pewnie będzie to...
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

kojarzy ktoś może ile może kosztować taki czujnik?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

czujnik temperatury cieczy jest w obudowie pompy - ale to ten do zegarow... (1 lub 2 pinowy)
do komputera z tego co wiem jest w glowicy...
ten do powietrza to dokladnie to co na fotce.... nie wiem ile kosztuje nowy ale pewnie duzo jak na zwykly termorezystor ;-) w serwisowce sa podane jego parametry przy odpowiednich temperaturach - trzeba kupic w sklepie elektronicznym odpowiedni termorezystor (okolo 1zl kosztuje) i podpiac... na upartego mozna tez podpiac zwykly rezystor o rezystancji odpowiadajacej np 0* na zime i 20* na lato.... to juz taniej bo 5 groszy :-D
metody szczegolnie dobre dla "testu" czy to co jest nie tak to to....
no chyba ze sie dopadnie oryginal w dobrej cenie to czemu nie...
ta sama zasada dotyczy czyjnika temp. cieczy jakby co ;-)
do_minik

Post autor: do_minik »

co do ceny - czujnik około 30-40 złociszy(bez rabatu). Czujnik ze zdjecia jest przewidziany do silnika 1.7(tak gwoli ścisłości) .Jako że pracuję w częściach samochodowych(ELIT) to minus rabat wyjdzie jakieś 20 zeta.
Secundo: czujnik temperatury będący w obudowie pompy wystę puje jak już wcześniej wspomniałem w dwóch konfiguracjach- jedno lub dwu pinowy.
Katalog części elektrycznych co prawda przewiduje 1 pinowy ale...
Gdy się zagłębimy w silniki 1.4 (clio, megane etc) okazuje się że gdzieniegdzie jest montowany 2 pinowy.
Co do czujnika montowanego w bloku silnika. Teoretycznie w Super 5 taki nie występuje ,pojawia się dopiero w Clio mk1 .
Osoba niezorientowana zapewne załamałaby ręce i udała się do ASO. Ale nie MY .
Jak przecież wiadomo ten sam silnik co w piatkach był montowany również we wspomnianym wcześnie Clio . Czyli -skoro zgadzają się parametry i gwint to możemy go zastosować.

Taka jest moja koncepcja . Jeżeli się mylę proszę mnie poprawić
el_palindo

Post autor: el_palindo »

sory z OT
do_minik pisze:.Jako że pracuję w częściach samochodowych(ELIT)
elit jeszcze żyje ?


ale tylko w warszawie chyba ?
ODPOWIEDZ