Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
1.1 a 1.4
Moderator: Moderatorzy
nie są takie same, mają inne komory spalania(C1E ma klinowe, E6J ma półkoliste) w E6J głowica jest trochę wyższa no i nie wiem jak z mocowaniem kolektora ssącego i wydechowego. bo w 1.1 jest chyba jeden element, nie wiem jak w 1.4.
i na przykład u mnie w clio 1.1 stopień sprężania jest około 8.8, a w 1.4 jest 9.5.
tu masz link do książki serwisowej clio I, tam są z grubsza opisane zarówno 1.1 jak i 1.4
i na przykład u mnie w clio 1.1 stopień sprężania jest około 8.8, a w 1.4 jest 9.5.
tu masz link do książki serwisowej clio I, tam są z grubsza opisane zarówno 1.1 jak i 1.4
Kod: Zaznacz cały
http://old.krc.cn.pl/porady/eBooks.PL.Renault.Clio.I.Ksiazka.Serwisowa.pdf