Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Jak ustawić rozrząd w 1.7

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

wsmpw

Post autor: wsmpw »

KureckiGTT pisze: wału nie da sie obrocic o 360 stopni zeby sie nie zgadzało
a wałek sie da
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

hmmmm 2 obroty walu na 1 obrot walka sa... to mnie zmylilo ;-D
oj ja glupi ;-)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

dobra panowie teraz ja rozgrzeje temat mianowicie mam rozebrane 2 silniki F3N i otóż pytanie moje takie jak to poustawiać znak na kole od wałka rozrządu w szczerbince a pierwszy tłok w górze? ale przed GMP ?? czy na nim czy po nim??
napiszcie mi jak najszybciej bo auto stoi :mrgreen:
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ani przed ani po - na zero ;] na skrzyni masz "zero stopni" i tam poceluj znacznikiem na kole zamahowym
wsmpw

Post autor: wsmpw »

dzięki :] już mniej więcej przeczytałem w książce od tommies'a
ODPOWIEDZ