Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

zamiana Solexa 32 BIS na Webera 32 TLDR lub Webera 32 DRT

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

PawelG

zamiana Solexa 32 BIS na Webera 32 TLDR lub Webera 32 DRT

Post autor: PawelG »

witam wszystkich:)
moje clio zaczęło stroić fochy i jako że winą może być gaźnik, to przyszedł mi do głowy pomysł swapa, ale tylko gaźników. póki co to tylko pomysł, nie wiem czy będę go wdrażał w życie, ale:
czy dałoby się zmienić gaźnik w silniku C1E (Solex 32 BIS) na Webera 32 TLDR(montowali takowy w E6J, 1390cm3) albo Webera 32 DRT( silniki bodajże C2J i C3J)
z tego co przeczytałem na forum, to Weber 32 DRT był montowany do silników z recyrkulacją spalin, więc mogłyby być problemy z jego połączeniem. ale TLDR?
pozostaje kwestia kolektora dolotowego. 'na oko' mocowania Solexa i Webera wyglądają podobnie, ale takie pomiary na oko rzadko się sprawdzają. wie ktoś, jak mają się mocowania kolektorów do głowic w silnikach z tymi gaźnikami?
dałoby się coś takiego zmontować?
pozdrawiam:-) ;-)
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

Kolektor musiałbyś zmienić, podłączenie to nie problem cewka czujnik położenia wału i tyle. ale jak to będzie działało to już sam musisz sprawdzić.
Zapytaj Żółwika speca od gaźników
tel. 694-451-356
Obrazek
PawelG

Post autor: PawelG »

Piotrek pisze:Kolektor musiałbyś zmienić
no właśnie pytanie, czy w jakikolwiek sposób da się dopasować kolektor od silnika 1,4 do 1,1?
Piotrek pisze:podłączenie to nie problem cewka czujnik położenia wału i tyle
w 1,1 chyba nie ma czujnika położenia wału(?). w solexie jest tylko rurka z podciśnieniem, która idzie do regulatora wyprzedzenia zapłonu przy kopułce.

i cewka - tzn co z nią?
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

kolektor chyba ma takie samo mocowanie. cewkę będziesz musiał wymienić na inną posiada 4 miejsca na wtyki+na przewód WN także będziesz musiał się trochę pobawić
tel. 694-451-356
Obrazek
PawelG

Post autor: PawelG »

ale dlaczego miałbym zmieniać cewkę i co ona ma wspólnego z gaźnikiem?
ODPOWIEDZ