Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

brak wolnych obrotów w C1E

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

wsmpw

Post autor: wsmpw »

kurde ja mam jakiegoś solexa..
PawelG

Post autor: PawelG »

wsmpw, ja cały czas o tej pompie myślę, chociaż tak jak pisałem, nawet 'ręcznie' pompuje paliwo. ale czy mógłbym w jakiś sposób pożyczyć od Ciebie tą pompę, żeby wyeliminować jedną z przyczyn?
z kumplem wczoraj pół dnia szukaliśmy przyczyny, nawet sprawdzaliśmy czy alternator i pompa płynu chłodniczego nie stawiają tak dużych oporów dla silnika. ale to nie to;/
najprawdopodobniej gaźnik łapie 'lewe' powietrze. przydałby się zestaw naprawczy.
jadę dziś do serwisu Renault, spytam się co oni o tym sądzą:D
wsmpw

Post autor: wsmpw »

oo serwis .... no moge ją dzisiaj odkręcić i jakos wieczorem sie ustawimy to sobie zamienisz
PawelG

Post autor: PawelG »

tzn Ty ją masz w swoim aucie, tak?
wsmpw

Post autor: wsmpw »

nie jest przykręcona do silnika który leży w garażu
ODPOWIEDZ