Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
brak wolnych obrotów w C1E
Moderator: Moderatorzy
brak wolnych obrotów w C1E
witam wszystkich.
problem z silnikiem wygląda następująco. na wolnych obrotach dławi się i gaśnie. co dziwne, na wyższych już jest ok, na potwierdzenie mogę napisać, że z tą przypadłością pojechałem nad morze i wróciłem bez większych problemów, na trasie auto spisywało się bez zarzutów.
ale czasami trzeba było się zatrzymać na światłach i wtedy auto gasło. co prawda jeżdżąc teraz po mieście ratuję się ssaniem, ale auto pali jakbym miał V8 pod maską... zauważyłem także, że dławienie nasila się podczas hamowania, tzn gdy auto przechyla się do przodu, stoi na górce przodem w dół itp. w sytuacji odwrotnej( auto stoi 'pod górkę') silnik pracuje o wiele lepiej.
rozebrałem gaźnik, wyczyściłem wszystko co się dało(niestety nie wymieniłem niczego, bo nie mogę znaleźć zestawu naprawczego do Solexa 32 BIS), ale czyszczenie nie pomogło. regulacja składu mieszanki też nie.
no i nie wiem co z tym zrobić, ani nawet skąd brać ewentualnie części do gaźnika;/
poza tym w aucie mam tłumik do wymiany(nie wiem czy to ma jakiś związek)
układ zapłonowy wydaje się być ok, zresztą jeśli byłoby z nim coś nie tak, to na wyższych obrotach też by nierówno pracował...
czy ktoś z Was miał kiedyś taki przypadek, albo ma pomysł co z tym zrobić?
pozdrawiam:)
problem z silnikiem wygląda następująco. na wolnych obrotach dławi się i gaśnie. co dziwne, na wyższych już jest ok, na potwierdzenie mogę napisać, że z tą przypadłością pojechałem nad morze i wróciłem bez większych problemów, na trasie auto spisywało się bez zarzutów.
ale czasami trzeba było się zatrzymać na światłach i wtedy auto gasło. co prawda jeżdżąc teraz po mieście ratuję się ssaniem, ale auto pali jakbym miał V8 pod maską... zauważyłem także, że dławienie nasila się podczas hamowania, tzn gdy auto przechyla się do przodu, stoi na górce przodem w dół itp. w sytuacji odwrotnej( auto stoi 'pod górkę') silnik pracuje o wiele lepiej.
rozebrałem gaźnik, wyczyściłem wszystko co się dało(niestety nie wymieniłem niczego, bo nie mogę znaleźć zestawu naprawczego do Solexa 32 BIS), ale czyszczenie nie pomogło. regulacja składu mieszanki też nie.
no i nie wiem co z tym zrobić, ani nawet skąd brać ewentualnie części do gaźnika;/
poza tym w aucie mam tłumik do wymiany(nie wiem czy to ma jakiś związek)
układ zapłonowy wydaje się być ok, zresztą jeśli byłoby z nim coś nie tak, to na wyższych obrotach też by nierówno pracował...
czy ktoś z Was miał kiedyś taki przypadek, albo ma pomysł co z tym zrobić?
pozdrawiam:)
no właśnie regulator jest. przynajmniej w książce jest zaznaczony, a w silniku jest taki element. ale różnie może być, bo np schemat Solexa 32 Bis trochę się różni od tego co siedzi w silniku.
postaram się jutro sprawdzić pompę i jak coś to się do Ciebie zgłoszę;) widzę, że też z pabianic jesteś:D:)
postaram się jutro sprawdzić pompę i jak coś to się do Ciebie zgłoszę;) widzę, że też z pabianic jesteś:D:)
napisałem do pana ze strony
i dowiedziałem się, że zestaw naprawczy jest za 130zł, a cała regeneracja gaźnika za 250. szkoda, że w lublinie. no ale ja póki co nie jestem na 100% pewien, czy to gaźnik jest przyczyną problemów.sebasport pisze:http://www.gaznik.pl/