Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Wasq to jest komora R5...... A silnik to chyba C, tylko strasznie przesunięty do przodu co budzi moje wątpliwości Możliwe że C1J głowa z Alpy i wtrysk do tego, masakra po prostu
A ile tam pięknych Turbo2, a najpiękniejsza ta wystawiona przez Renault
żuwik pisze:A silnik to chyba C, tylko strasznie przesunięty do przodu co budzi moje wątpliwości Możliwe że C1J głowa z Alpy i wtrysk do tego, masakra po prostu
Zauważ że oryginalny C ma obydwa kolektory po tej samej stronie; W tym przypadku mamy złudzenie optyczne że wszystko jest przesunięte do przodu - po prostu z tyłu masę robi obandażowany wydech 4-2-1 i turbo w miejscu gdzie typowo jest gaźnik. Z tego co pamiętam z przodu C w typowej komorze nie było za dużo miejsca a tu mamy upchaną jeszcze listwę, intercooler (po stronie kierowcy) i całkiem sporą chłodniczkę.... I optycznie wszystko leci do przodu