Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Dostałem taką informację,że można wykorzystać wałek rozrządu od zwykłego wolnossącego silnika 1,4 do silnika z turbo.Efekt ma być podobny jak założenie wałka tzw.ostrego.Podobno krzywki wałka od silnika bez turbo są nieco wyższe.Co o tym sądzicie i jakie są faktyczne różnice w tych wałkach,może ktoś ma wymiary
założyć wałek da się każdy z serii C i pasuje...
co do idei wałka do turbo i do n/a to są różne wałki ze względu na inną charakterystykę i warunki pracy są trochę zbliżone w serii ale do sportu już się rozbiegają znacznie...
przy turbo ważniejszy jest czas otwarcia zaworu niż samo otwarcie zaworu.