Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Wygląda ładnie, ale lakier położony "na sztukę". Rura dolotowa uszczelniona żółtą izolacją? Grill od zwykłej. Fotele od czegoś bliżej nieokreślonego. Stan kolekcjonerski to na pewno nie jest.
Nie warta tych pieniędzy..
Kabar pisze:Wygląda ładnie, ale lakier położony "na sztukę".
?? bo nie rozumiem co do dolotu to pytałem kolesia i na dolocie jest jakiś tam żółty materiał czy coś bliżej nieokreślonego to że grill standardowy to jak dla mnie idealnie;p
Kabar pisze:Wygląda ładnie, ale lakier położony "na sztukę".
?? bo nie rozumiem co do dolotu to pytałem kolesia i na dolocie jest jakiś tam żółty materiał czy coś bliżej nieokreślonego to że grill standardowy to jak dla mnie idealnie;p
No, normalnie. Skoro ktoś robi lakier i nie lakieruje komory silnika, a nawet maski od środka to znaczy że był malowany tylko od zewnątrz. Kiepsko. Żeby dobrze polakierować tak stare auto to trzeba je rozebrać, wyczyścić, wymienić zardzewiałe elementy.
Kabar pisze:Wygląda ładnie, ale lakier położony "na sztukę".
?? bo nie rozumiem co do dolotu to pytałem kolesia i na dolocie jest jakiś tam żółty materiał czy coś bliżej nieokreślonego to że grill standardowy to jak dla mnie idealnie;p
No, normalnie. Skoro ktoś robi lakier i nie lakieruje komory silnika, a nawet maski od środka to znaczy że był malowany tylko od zewnątrz. Kiepsko. Żeby dobrze polakierować tak stare auto to trzeba je rozebrać, wyczyścić, wymienić zardzewiałe elementy.
oiik przyjąłem do wiadomości już wiem o co chodzi:) a poza tym skąd wiesz że nie była malowana komora silnika. bo ja na zadnym zdjeciu tego nie widzę:)
szczerze to nie wiem czy za 12 kafli bym ją chcał. Nawet za 10 bym nie chciał. Nie wyglada jak gtt, elementy źle spasowane po lakierowaniu, pod maską patenty, nie swoje fotele i te xenony - homemade, ciekawe czy przejdzie przegląg
Zrób fotki, na zdjęciach wygląda fajnie, przynajmniej z zewnątrz.
Szczerze: jakbym miał taką kasę na GTT to wolałbym zrobić tak jak Krystian (pomijając kolor). Czyli kupić GTT i je od podstaw wyremontować.
sprowadzony z Francji na niemieckich blachach...
Kolekcjonerski stan na nieoryginalnych felgach, lakierze, lampach, grillu i wielu innych elementach. Btw. standadowy grill to taki ze zwykłej R5, gdyby był oryginalny wygladałby inaczej. Poszukaj sobie fotek.
Ja się już raz złapałem na ładnym lakierze i "oryginalności" - efekt: auto w częściach przez parę miesięcy i spawarka w ruchu. Dzięki. Jak kupować GTT to tylko WE Francji, Szwajcarii lub Niemczech - za grubą kasę.