Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

nitro w renault 5

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

wie - bo koledzy maja..... :-D

pamietam z mediow przypadek ja kgosc odpalil +50KM w golfie 3 i mu silnik z kolami wyjechal z auta :-D

poza tym 1,4 i kilkadziesiat koni to troche niedopasowany strzal..... tym bardizej ze to turbo...
hary

Post autor: hary »

przyrosty mocy ok 40% niewymagaja powazniejszych zmian tymbardziej w silniku turbo ,ktory jest przystosowany do wiekszych obciazen .istnieje oczywiscie mozliwosc uszkodzenia przeg lub spalenia sprzegla ale to samo tyczy sie gt turbo, ktore maja ponad 200 km .np clio zastecu ma 400 mn ,255 km i jezdz i z tego co wiem nieulega czestym awaria. no i co wazniejsze niejest to auto do pracy tylko zabawka na koniec tygodni
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

montuj i pokaz efekty - chetnie zobacze...
ciekawi mnie jak dolejesz paliwa przy strzale nitro....
hary

Post autor: hary »

niezapominaj ze nieodpalasz nitro na 1 biegu a motor to 1.8
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

pisales gtturbo... a gtturbo to 1,4...
czyli rozumiem ze auto na wtrysku jest... no to juz latwiej ;-)
pokazalbys auto, dal jakis jego opis (w odpowiednim dziale)...

przenosze temat do technicznego
kidzio

Post autor: kidzio »

hary pisze:niezapominaj ze nieodpalasz nitro na 1 biegu a motor to 1.8
a dlaczego niby nie na pierwszym...

do wyścigów używa się nitro gównie na pierwszych 2 biegach

no ale to jest przecież najmocniejsze 1,8 koło 400KM jak kiedyś słyszałem...
taki strzał na dyszach 100KM to na pewno nie zawadzi
hary

Post autor: hary »

kidzio, ODSYLAM CI DO DWOCH STRON WWW.RENAULTCLIO.PL GDZIE MASZ OPISY RENOWEK Z NITRO I NA WWW,ZASTEC TUNING GDZIE MASZ RENO CLIO 18 TURBO I NA MARGINESIE MOCE RZEDU 400 KM PRZY ZASTOSOWANIU TURBO PLUS NITRO SA W ZASIEGU INNA SPRAWA JEST WYTRZYMALOSC SKRZYNI I PRZEG
kidzio

Post autor: kidzio »

nie bardzo pojmuję - skoro wszystko wiesz na ten temat to po co zadajesz pytania skoro znasz na nie odpowiedzi.

co do clio z nitro to znam ok 4-5 clio które na gazie jeździły, wiem jakie dysze zakładali i jakie były tego efekty

jeździłem też jedynym R5GTT z nitro i było fajnie efekt końowy zatrzymam dla siebie.

jeżeli uzyskasz 400 KM z swojego 1.8 z serii F3 to pierwszy będę Ci gratulował i zafunduję wizytę na hamowni np. MAHA w Piasecznie
Ostatnio zmieniony 3 czerwca 2008, 21:18 przez kidzio, łącznie zmieniany 1 raz.
konradmk

Post autor: konradmk »

Jeśli F7P albo F7R na seryjnych gratach wytrzyma 300KM dłużej niż czas potrzebny do zgniecenia tłoków i pogięcia korbowodów to japońskie vteki odejdą do lamusa...
hary

Post autor: hary »

WITAM JAK DOBRZE ROZUMIEM FORUM JEST DO ROZMOWY ,TO ZE PYTAM NIEOZNACZA ZE NIEWIEM ,,ZAWSZE KTOS WIE LEPIEJ,, FAKTEM JEST ZE MOTORY 1,8 MOZNA ZROBIC NA 300KM I JAKIES 400 NM MOZE TROCHE WIECEJ MOWIMY O STANDARDZIE ,PO ZAKUCIU SPRAWA WYGLADA TROCH INACZEJ I MOZLIWOSCI ZWIEKSZENIA MOCY ,TAKRZE TO TYLKO SPRAWA ,,ILE TO KOSZTUJE,, WIDZIALEM GT TURBO 1.4 KTORE MA PONAD 300 KM DUZO TAKICH SAMOLOTOW MAJA WE FRANCJI I HISZPANI Z TEGO CO WIEM NIEKTORE MAJA INST NITRO JEST TO MOZE LEKKA PRZESADA ALE KAZDY LUBI SWOJE ZABAWKI
Kinga

Post autor: Kinga »

chyba włączył Ci się caps lock ;-)
żuwik

Post autor: żuwik »

A myślisz, że te fury mają standardowe np. sprzęgła? Czy może jakiś bezmózg twierdził, że 300KM to dużo dla seryjnego sprzęgła i je wymienił?

Skończ pieprzyć i daj tym swoim znawcom auto do zrobienia, w międzyczasie poczytaj słownik ortograficzny, naucz zasad interpunkcji i pokaż co z tego wyszło.

Tracisz czas na rozmowy z nami, lamusami.

(PS. Konrad przecież VTECi są cienkie, takie odchudzone anorektyczki ;) :mrgreen: )
supermonster

Post autor: supermonster »

żuwik pisze:VTECi są cienkie, takie odchudzone anorektyczki
jeśli pisałeś to poważnie to się zastanawiam dlaczego w UK te silniki mają pseudo "Bombproof"...
żuwik

Post autor: żuwik »

Ja też.

Ale nigdy nie rozumiałem tej innej narodowości, więc mnie to nie dziwi :mrgreen:
supermonster

Post autor: supermonster »

Czyli generalnie uważasz że wysokoobrotowe V-tec'i nadają się na śmietnik a jesteś zwolennikiem wyższej pojemności i momentu bardzo nisko?
ODPOWIEDZ