![:)](./images/smilies/smile.png)
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Kontrolka akumulatora
Moderator: Moderatorzy
Kontrolka akumulatora
Witam, nowy jestem mam Renia jak w opisie i jest tu problem. swieci mi sie czerwona kontrolka akumulatora. nie jestem pewnie czy to są szczotki od alternatora czy luzy paska klinowego czy niski poziom elektrolitu. jesli ktos cos wie i moze mi udzielic ray, bardzo prosze, będę dozgonnie wdzięczny ![:)](./images/smilies/smile.png)
![:)](./images/smilies/smile.png)
Cześć.
Oprócz reglera (post powyżej) czasem występuje zużycie pierścieni ślizgowych wirnika alternatora. Przeżyłem taką usterkę podczas powrotu z Wrocławia. Na drugi dzień samodzielnie zdemontowałem i rozmontowałem alternator, zaniosłem wirnik alternatora do naprawy (Bytom ul. Witczaka) i za kilka godzin odebrałem naprawiony. Całkowity koszt naprawy wyniósł 50 zł. Facet przy okazji wymienił łożysko, bo już było na ostatnich nogach.
Oprócz reglera (post powyżej) czasem występuje zużycie pierścieni ślizgowych wirnika alternatora. Przeżyłem taką usterkę podczas powrotu z Wrocławia. Na drugi dzień samodzielnie zdemontowałem i rozmontowałem alternator, zaniosłem wirnik alternatora do naprawy (Bytom ul. Witczaka) i za kilka godzin odebrałem naprawiony. Całkowity koszt naprawy wyniósł 50 zł. Facet przy okazji wymienił łożysko, bo już było na ostatnich nogach.
sprawdz czy poprostu kostka nie spadla z alternatora - taka z 2 cienkimi kabelkami....
jesli nie spadla to odlacz ja i sprawdz czy na zoltym kablu jest +12V (przy wylaczonym silniku i wlaczonym zaplonie) jesli jest ok to podlacz kostke i odpal silnik i zmierz napiecie na akumulatorze - powinno miec okolo 14,5V (na wylaczonym silniku okolo 12)
daj znac jak poszlo....
jesli nie spadla to odlacz ja i sprawdz czy na zoltym kablu jest +12V (przy wylaczonym silniku i wlaczonym zaplonie) jesli jest ok to podlacz kostke i odpal silnik i zmierz napiecie na akumulatorze - powinno miec okolo 14,5V (na wylaczonym silniku okolo 12)
daj znac jak poszlo....