Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Chciałbym sie dowiedzieć czy to normalne zjawisko, praktycznie każda tarcza hamuje na innym obwodzie i czy jest to wina tłoczków?
Na pytanie dlaczego tak się dzieje mechanicy mi odpowiadają, że wszystkie francuzy tak maja
Pewnie głupio to zabrzmi, ale....czy wszystkie klocki są takie jakie być powinny? Czysto teoretycznie gdyby włożyć do każdego zacisku inne klocki( o innej rzeźbie materiału ciernego) na każdej tarczy bedzie widoczny inny obwód roboczy.
jak bede w warsztacie cykne fotke a klocki sa identyko no chyba ze to efekt tego ze sa do "budżetowe" klocki od lucas-a a tarcze nawet nie wiem od czego sa napewno renault
mam nadzieje ze to nie prowadnice ani zaciski tylko jak to sprawdzic?
Po zdemontowaniu klocków powinieneś miec możliwość przesuwania zacisku w lewo i prawo..bez większych zacięć.Przy okazji sobie sprawdzisz stan gumy na tłoczku oraz stopień jego zatarcia w zacisku. U mnie (zaciski Bendix) tłoczki wcisnąłem palcami, ale pot mi na czole wyskoczył