Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

nierówne "branie" tarczy

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

superstas

nierówne "branie" tarczy

Post autor: superstas »

Chciałbym sie dowiedzieć czy to normalne zjawisko, praktycznie każda tarcza hamuje na innym obwodzie i czy jest to wina tłoczków?
Na pytanie dlaczego tak się dzieje mechanicy mi odpowiadają, że wszystkie francuzy tak maja :/

pozdr
TuTus

Post autor: TuTus »

heheh - mam ten sam problem -mój mechanik powiedział: przyjedz kiedyś w wolną sobotę to to zrobimy :P
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

obwinialbym raczej prowadnice zaciskow....
supermonster

Post autor: supermonster »

albo skrzywione mocowania zacisków od zwrotnicy...
unikorn

Post autor: unikorn »

Miałem taki obiaw dopóki nie zmieniłem tarcz i klocków. Nówki sztuki hamują równo.
Antystatyczny

Post autor: Antystatyczny »

Pewnie głupio to zabrzmi, ale....czy wszystkie klocki są takie jakie być powinny? Czysto teoretycznie gdyby włożyć do każdego zacisku inne klocki( o innej rzeźbie materiału ciernego) na każdej tarczy bedzie widoczny inny obwód roboczy.
superstas

Post autor: superstas »

jak bede w warsztacie cykne fotke a klocki sa identyko no chyba ze to efekt tego ze sa do "budżetowe" klocki od lucas-a a tarcze nawet nie wiem od czego sa napewno renault :/
mam nadzieje ze to nie prowadnice ani zaciski tylko jak to sprawdzic?
Antystatyczny

Post autor: Antystatyczny »

Po zdemontowaniu klocków powinieneś miec możliwość przesuwania zacisku w lewo i prawo..bez większych zacięć.Przy okazji sobie sprawdzisz stan gumy na tłoczku oraz stopień jego zatarcia w zacisku. U mnie (zaciski Bendix) tłoczki wcisnąłem palcami, ale pot mi na czole wyskoczył :)
superstas

Post autor: superstas »

aha no u mnie to trzeba taka maszynka rozciskac bo rekoma to ani drgnie :)
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

musisz rozebrać i sprawdzić bo powinieneś to rękami ruszyć.
tel. 694-451-356
Obrazek
unikorn

Post autor: unikorn »

Dokładnie. Miałem u siebie jeden tłoczek zasyfiony bo sie guma przetarła i ledwie chodził. Zregenerowawszy i jest git :D
ODPOWIEDZ