Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

aaa...jakie ustawienie kabli zapłonowych?

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

kamalama

aaa...jakie ustawienie kabli zapłonowych?

Post autor: kamalama »

czyli mam taki problem: kable miały być w ustawieniu 1342, jak mi doradził kolega, ale nie działał zapłon, więc przestawiłam i teraz jest masakra, bo odpala, ale leci mi chwilami żywy ogień, jak próbuje zapalić i do tego pryska benzyną przy odpalaniu:( to wina złego ustawienia kabelków, czy może cos innego jeszcze? plizzz, pomóżcie, bo już ten samochód mnie do szału doprowadza:(chociaż go lubię...
i jeszcze jedno: cały czas wcześniej i teraz zresztą też jest problem z gubieniem obrotów: tzn zapala i pracuje, a potem wraz z upływem czasu spadają mu obroty i gaśnie, tak jakby wolał stać i pracować w miejscu, ale w żadną podróż to go już nie ciągnie;p chodzi o regulację gaźnika może?

sorry za taki mało techniczny opis, ale dopiero poznaję uroki r5:)

a silnik mam 1.1 r5 campus rocznik 90
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

Obrazek
kamalama

Post autor: kamalama »

thx:) w weekend sprawdzę jak ot działa w moim szczęściu :roll:
NoRth83

Post autor: NoRth83 »

a czy dla wszystkich silnikow w R5 (benzyna) jest takie samo ustawienie??
wsmpw

Post autor: wsmpw »

kamalama,
kamalama pisze:i jeszcze jedno: cały czas wcześniej i teraz zresztą też jest problem z gubieniem obrotów: tzn zapala i pracuje, a potem wraz z upływem czasu spadają mu obroty i gaśnie, tak jakby wolał stać i pracować w miejscu, ale w żadną podróż to go już nie ciągnie;p chodzi o regulację gaźnika może?
mi sie wydaje że albo sie przegrzewa albo cewka dostaje przebicie przy odpowiedniej temp.
ODPOWIEDZ