Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Regulacja gaźnika

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

NoRth83

Regulacja gaźnika

Post autor: NoRth83 »

Witam

W mojej Reni 1.7 GTX obrotomierz wskazuje na luzie 1000 obr. wydaje mi się to za duzo, bo ojciec w Alfie mam 700 obr. więc postanowiłem podzialac i zmniejszyc ich ilośc działajac na gaźniku :mrgreen:, tylko gdy sie juz zabralem za kręcenie to doszedlem do wniosky, ze nie do konca wiem gdzie podkreca sie paliwo, a gdzie powietrze.
Takze narazie dałem sobie spkój i zwaraca sie do Was drodzy forumowicze :-) oto zdjęcie mojego gaźnika:
http://rapidshare.de/files/39369816/Zdj ... 2.jpg.html
proszę o mały opis i może o jakies podpowiedzi:), jak sie nie uda to wiem, ze bede musiał jechac do warsztatu, ale najpierw chce sam spróbowac zadziałac ;-) Pozdrawiam
el_palindo

Post autor: el_palindo »

NoRth83 pisze:obrotomierz wskazuje na luzie 1000 obr. wydaje mi się to za duzo, bo ojciec w Alfie mam 700 obr.
bez komentarza :-x
NoRth83

Post autor: NoRth83 »

to nie jest dział wypowiedz się nawet jak nie wiesz co powiedziec, nie chcesz to nie komentujesz, nikt Cie o to nie prosi, jak nie masz nic sensownego do powiedzenia
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

1000obr. z tego co wiem to tyle powinieneś mieć
Qucor

Post autor: Qucor »

NoRth83 pisze:to nie jest dział wypowiedz się nawet jak nie wiesz co powiedziec, nie chcesz to nie komentujesz, nikt Cie o to nie prosi, jak nie masz nic sensownego do powiedzenia
Oj nie fucz bo nie ładnie... :-?

Jak masz 1.ooo obrotów to nie masz większych powodów do zmartwień.
Inaczej mówiąc śpij spokojnie i zostaw gaźnik w spokoju :mrgreen:

Choć na upartego to możesz się bawić ja u siebie na jałowcu mam 700 obr. 8-)

A i nie porównuj r5 do Alfy... inny silnik inna technologia itd. itp :mrgreen:
NoRth83

Post autor: NoRth83 »

nie fucze sie tylko chcialem dostac odp. ;-) , te 1000 obr to nie jest do konca stabilne, bo troszke plywa na nich wskaźnik, dlatego jakbys mogl opisac jeszcze fotke :-) co gdzie krecic. Jestem laikiem w sprawach motoryzacyjnych, ale chce sie nauczyc samemu dzialac (mam nadzieje ze nie niszczyc :-P ), a jak juz nic nie poradze to dopiero do mechanika. Jeszcze mam pare pytan, ktore moga wydac sie tendecyjne dla kogos, kto zna sie na R5 bardzo dobrze, ale zadam je z czasem :-> POMAGANIE - mam nadzieje, ze taka jest idea tego forum.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

obroty na jałowym ustawia sie z tego co mi sie wydaje na przepustnicy poprzez wkręcenie zderzaka..na ślizgu linki połączonej z przepustnicą
el_palindo

Post autor: el_palindo »

NoRth83 pisze:to nie jest dział wypowiedz się nawet jak nie wiesz co powiedziec
to po co zakładasz temat ?
porównujesz silnik z alfy (wróżka wie który) z silnikiem renault <o zgrozo!> :-x


1000 obr/min to w miare przyzwoita wartość



http://www.forum.renault5.pl/viewtopic.php?t=1763 ja widze że problem się ciągnie
a skoro
NoRth83 pisze:Jestem laikiem w sprawach motoryzacyjnych
to nie kręć nic sam przy gaźniku

regulacji pełnej i dokładnej powinieneś dokonac na stacji diagnostycznej na mierniku spalin
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

poczytaj o gaznikach w dziale technicznym... ostatnimi czasy pojawialy sie super opisy co i jak - w wiekszosci autorstwa zuwika ;-)

i nie fucz :-P
ODPOWIEDZ