Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1,7 GTX - problemy

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

brzostek

Post autor: brzostek »

to umnie jak mam F2N jest wtrysk bezpośredni ? czy gaźnik bo sie zakręciłem :P ? aha no i czy literatura z reno 19 do silnika F3P bedzie dla mnie pomocna bo nie wiem czy kupować kolejna ksiażke :) ?
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

W Renault 5 nie było nigdy wtrysku bezpośredniego :-D
brzostek

Post autor: brzostek »

to co drzemie umnie pod maska?

Gażnik ? mono wtrysk ? i co z tą literaturka:P?
sebasport

Post autor: sebasport »

Zobacz na tabliczke koło akumulatora.Jak masz F2N to masz gaznik i 90 kucy jak F3N to monowtrysk i 73 kucyki. Masz ciegło do ssania?jak tak to gaznik ;-)
brzostek

Post autor: brzostek »

nie brak ciegna ssania:) czyli monowtrysk i 73 kuce , a w takim razie jest jakaś literatura do tego motoru ?
ODPOWIEDZ