Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Wymiana osłony lewej półosi od strony skrzyni

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Antystatyczny

Wymiana osłony lewej półosi od strony skrzyni

Post autor: Antystatyczny »

Witam, jak w temacie
Prosze o rady i wskazówki, zeby czegoś nie zniszczyć. Przy okazji wymienię końcówkę drązka kierowniczego, osłonę drązka kierowniczego, gumy stabilizatora, łożysko koła i sworznie wahaczy.
unikorn

Post autor: unikorn »

nie trudne, raczej żadnych pułapek. Tylko spuść olej ze skrzyni i nie pomyl się przy skręcaniu. Najtrudniejsze to chyba nalać olej spowrotem.
pavko

Post autor: pavko »

unikorn pisze:Najtrudniejsze to chyba nalać olej spowrotem.
Dlaczego niby? Lejek, wężyk zgięty pod kątem prostym i cierpliwość... Polecam raczej nalać nowy olej do skrzyni - podejść do ASO i kupić z beczki 3,5 l
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ostatnio opisywalem jak sie zmienia oslony na polosi....
Antystatyczny

Post autor: Antystatyczny »

Malutkie pytanie...czy łożysko w osłonie lewej półosi nalezy czymś wkleić na półoś w celu uzyskania szczelności?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

niee - jest tak spasowane ze ma byc i jest szczelne - no chyba ze mlotkiem wbijasz i pogniesz tulejke
Antystatyczny

Post autor: Antystatyczny »

Operacja się udała, pacjent żyje. Jedyny kłopot miałem z odkręceniem nakrętki półosi. Reszta poszła właściwie gładko. Po zmontowaniu musiałem dolać ponad 1,5 litra oleju do skrzyni. Całe szczęście nic nie szumi .
Pozdrawiam.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no i gitarka :-) mam nadizeje ze dolales tak isam olej ;] a nie hipol :-P
Antystatyczny

Post autor: Antystatyczny »

Dolałem Tranself TRX 75W80
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

jestem z ciebie dumny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Antystatyczny

Post autor: Antystatyczny »

Lepszego nie znalazłem :D
ODPOWIEDZ