Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

LPG W GTT :)

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

adrian
Posty: 97
Rejestracja: 16 lutego 2008, 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola

LPG W GTT :)

Post autor: adrian »

Z góry mówie że pytam teoretycznie ;-) Spotkaliście się z instalacją LPG w GTT? A może ktoś ma? :-D Ciekaw jestem czy są parowniki do gażników nadciśnieniowych.
Ronin317

Post autor: Ronin317 »

Ja spotkalem, ale nie w GTT a w Lancii Delta HF Turbo. Dzialalo, jezdzilo....
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

parowniki (reduktory) sa ogolnie do turbo a nie do gaznikow nadcisnieniowych... poprostu jest potrzebny reduktor z kompensacja... np dobry reduktor LOVATO MAJOR TURBO
a jesli chodzi ci o mikser (to co podaje gaz w dolot) to jest potrzebany na tyle duzy zeby nie ograniczal przeplwu powietrza za bardzo ;-)
ODPOWIEDZ