Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

ALI G

Nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Post autor: ALI G »

Myślałem,że nierówna praca silnika na wolnych obrotach to wina gaźnika,ale nie :-D
Po minimalnym zwiększeniu obrotów silnik pracował równo.
Odkręciłem świece i okazało się, że do jednego cylindra nie dochodzi paliwo :shock:
Zrobiłem wtrysk paliwa strzykawką w ów cylinder i zakręciłem świecą.
Silnik chodził chwilę równo.
Operację powtórzyłem dwa,może trzy razy :-/ to samo :-/
1 :idea: Głupio trochę bo to wtrysk nie jest, wiadomo.
2 :idea: Coś między gaźnikiem a cylindrem.
3 :idea: Zawór też nie.
4 :idea: USZCZELKA POD KOLEKTOREM SSĄCYM 8-)

Silnik pracując na wolnych obrotach, przy zamkniętej przepustnicy, wytwarzał podciśnienie w kolektorze ssącym, a wydmuchana uszczelka powodowała to, że łatwiej było zassać powietrze z zewnątrz niż mieszankę z kolektora.
Przy zwiększeniu obrotów silnika dynamika układu była na tyle duża,że silnik pracował "równo".

P.S.ONE
Jak pomogłem komuś to się cieszę i myślę, że przydał by się poddział w dziale GT turbo "TYPOWE USTERKI MODELU GTT".

P.S.2
:!: FABRYCZNE NAKRĘTKI KOLEKTORÓW LUBIĄ SIĘ ODKRĘCAĆ :!: :-D
Ostatnio zmieniony 13 kwietnia 2008, 09:38 przez ALI G, łącznie zmieniany 1 raz.
Kali___

Post autor: Kali___ »

Niefabryczne tez :)
Arti

Post autor: Arti »

na pewno się przyda ;-)
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

chodzi o uszczelke pomiedzy gaźnikiem a kolektorem :?:
ALI G

Post autor: ALI G »

:arrow: Nie,pomiędzy kolektorem a głowicą ;-)
ODPOWIEDZ