Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

wymiana tłoków z tulejami

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Antystatyczny

wymiana tłoków z tulejami

Post autor: Antystatyczny »

Witam

Ile taka impreza może kosztować w zwykłym 1.1 ? Pewnie majątek i sobie tego nie zafunduję, ale wolałbym wiedzieć
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

kolo 800 n4 tloki z tulejami pierscieniami same czesci
KuchaR

Post autor: KuchaR »

Taniej chyba wyjdzie zakup innego silnika jakiegoś 1.4. :->
Antystatyczny

Post autor: Antystatyczny »

Kuchar, chcę tym pojeździć bardzo długo, ale nie mam najmniejszej ochoty wymieniać silnika na większy. Takie osiągi mi wystarczają, a pytam, bo silnik mi pali olej i chce to w najbliższym czasie naprawić. Zacznę od góry, czyli klawiatury, jak to nie pomoże to trzeba będzie wymienić tuleje z tłokami itd. W tym momencie mam w zasadzie nowy silnik. Nie jeżdżę sportowo i takie coś mnie będzie satysfakcjonowało. Piszecie, że praktycznie nie ma róznicy w spalaniu...niby nie ma, a jednak jest. jak wszystko wyremontuję to bedę miał spalanie na poziomie 5,5 litra w mieście( delikatna jazda). mam cienkie opony, nie mam spojlerów, lotek i innych wynalazków. Samochód mam w podstawowej wersji i jako taki jest własciwie najlżejszy ze wszystkich wersji R5 ( poza tym, że ma 10 kg wiecej, bo ma 5 biegów). Wystarczy mi 1.1 :) Miło mi się jednak patrzy jak wkłądacie te 1.7 czy też inne potwory pod maskę...podziwiam :)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

zapodaj sobie 1,4 mono spalanie tez bedzie okolo 5 a silnik lepiej hcodzi, lepiej pali, i lepiej jezdzi
nie ma najmniejszego sensu naprawiac 1,1...
Antystatyczny

Post autor: Antystatyczny »

Lodoo...jest- tańsze OC
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no i co? - a po co cos zmieniac w papierach jak tych silnika nie da sie za bardzo odroznic?
a numer bloku jest na tabliczce na nitach.... przekladasz tabliczke i juz

polowa klubu (w tym ja) jezdzi na papierach z mniejszych silnikow a ma wieksze... kto teraz patrzy na silnik...
unikorn

Post autor: unikorn »

Silnik jaki lubisz taki miej ale renowacja wyniesie wiele wiecej niz zakup nowego.
ODPOWIEDZ