Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Nie wchodzi na obroty pow 3000

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

fungi

Nie wchodzi na obroty pow 3000

Post autor: fungi »

Witam wszystkich

Jesli ktoś mógłby pomóc - do 3000 tys. obrotów moja Renia kręci bez problemu, wtedy zaczyna się dusić i koniec. Nie mam pojęcia co jest przyczyną - dzieje się tak i na benzynie i na LPG

Pozdrawiam i czekam na praktyczne porady
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

zaplon, linka gazu, zajechany silnik, zatkany filtr powietrza
fungi

Post autor: fungi »

Lodoo pisze:zaplon, linka gazu, zajechany silnik, zatkany filtr powietrza
Linka gazu jest ok, filtr powietrza jest nówka, jezeli chodzi o zapłon to kondensator czy raczej przewody WN?? A zajechany silnik to masz namyśli, że co??
wsmpw

Post autor: wsmpw »

że korby pozacierane albo tłoki popuchnięte.. zawory rozrząd przestawiony..
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

wymien swiece i przewody WN oraz kopulke i palec - jesli tego nei robiles....

sprawdz czy nie spadl jakis wezyk podcisnienia z modulu... ale raczej az takich skutkow by to nie mialo....
Antystatyczny

Post autor: Antystatyczny »

no i hamulce sprawdź, czy nie trzymają, ale jeśli na każdym biegu granicą jest 3000 to raczej nie stawiałabym na hamulce. Kąt wyprzedzenia zapłonu, dolot powietrza, ciśnienie sprężania...takie rzeczy bym sprawdził. W przypadku spuchniętych tłoków raczej miałbyś kłopot z wolnymi obrotami, bo opory tarcia byłyby potworne. Teraz mi przyszło do głowy, że wydajnosć pompy paliwa może być zbyt niska, ale zwykle objawia się to brakiem mocy i szarpaniem przy dużym obciążeniu po kilku/kilkunastu sekundach.

Pozdrawiam i mądrzejszych proszę o naniesienie poprawek
fungi

Post autor: fungi »

dzięki za podpowiedzi
a czy może to być coś z gaźnikiem ? weber 32 drt
na LPG to samo nie wchodzi pow.3000
a obie dysze się otwierają
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nie dysze tylko przepustnice... jesli na LPG jest to samo nie jest to wina zasilania w paliwo... cyzli nie jest to wina gaznika...
wsmpw

Post autor: wsmpw »

a nie strzela albo coś?
fungi

Post autor: fungi »

nic tagiego nie robi
pracuje równo nie gaśnie na wolnych
odpala bez problemu
3000 zaczyna się dusić szarpie
noga z gazu schodzi poniżej 3ch i znowu wszystko normalnie
wsmpw

Post autor: wsmpw »

weź wd40 odkręć kopułke i psiknij troche na aparat.. (2 ciężarki i sprężynki)
fungi

Post autor: fungi »

dzięki
jutro spróbuje
żuwik

Post autor: żuwik »

Jaki aparat ludzie, przecież tam jest rozdzielacz i AEI... A nawet jakby był, to gdzie do aparatu WD40... Luuudzie, codziennie nowe hity na tym forum...

Sprawdź wężyki od podciśnienia za gaźnikiem i czy membrana w module funga (bierzesz wężyk gumowy, zakładasz na króciec w module, zasysasz i zatykasz, sprawdzasz czy trzyma).

PS. Na 3000 staje i tyle jedzie, czy są jakieś szarpanki itp?
wsmpw

Post autor: wsmpw »

żuwik,
fungi pisze:do 3000 tys. obrotów moja Renia kręci bez problemu, wtedy zaczyna się dusić i koniec.

to czym tam jest zapłon sterowany nie ma przestawienia kąta zapłonu? siłą odśrodkową??
fungi

Post autor: fungi »

szarpie dość mocno
ODPOWIEDZ