
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
GTT- CLIO 172 SPORT
Moderator: Moderatorzy
Dzieki za info ale narazie bede tym smigal po angli jak narazie. Po powrocie bedzie te autko przerobione do sportu. Wasq masz racje to clio sport a nie cup ale cup brzmi lepiej dlatego taknapisalem poprawiam juz. A co do przekladki to nie wiem wyslalem koleszke zeby sie dowiedzial wszystko graty tanie bo ok 1500-2000 zł komplet zeby sobie przelozyc to i tak duzo taniej wychodzi niz bym mial wylozyc za te clio w polsce
chodzi nie o wymiane czesci a o zmiany konstrukcyjne....arex2006 pisze:szwagier sprowadza samochody i się orientuje w przepisach dość dobrze. Bodajże od 1 grudnia 2007 auto które miało ingerencję w fabryczny układ kierowniczy nie posiada prawa rejestracji w PL. Nie wiem dokładnie jak się interpretuję " ingerencję w fabryczny układ kierowniczy". Wymiana drążków org. na zamienniki to też niejako ingerencja w fabryczny układ kierowniczy
np jak trzeba wyciac dziure na kolumne kierownicza albo wspawac jej mocowania po drugiej stronie... albo przerobic magiel (np inna przekladnia) wsadzic magil z innego auta itp...
oczywiscie nie zawsze da sie rozpoznac udowodnic taka zmiane, ale w przypadku aut z UK jest to oczywiste ze taka zmiana musiala byc i wtedy papa rejestracja.....
o tych zaswiadczeniach to nie wiem nic, wierze wasq'owi

aby zarejestrować auto przywiezione z wysp, trzeba po pierwsze wystąpic do impertera danej marki (na moim podwórku jest to Kulczyk tradex), o pismo orzekające o tym ze dany model samochodu jest przystosowany do takiej przeróbki, chodzi m. in. o te wspomniane wczesniej mocowania, druga rzecz, przeróbka musi być dokonana w ASO, i trzeba przedstawic faktury na wszystkie częsci (muszą być nowe), po tych zabiegach auto bez problemu pzechodzi przegląd
clio-energy pisze:przeróbka musi być dokonana w ASO, i trzeba przedstawic faktury na wszystkie częsci (muszą być nowe), po tych zabiegach auto bez problemu pzechodzi przegląd
hehhehe typowy polski burdel co miasto to co innego w tych urzedach pieprza ehhh szkoda gadac
w innych krajach mozna smigac angolem tylko u nas problemy robia
