
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Obroty, spalanie
Moderator: Moderatorzy
No i dupa... Pocieszyłem sie pocieszyłem i jak zwykle wszystko mi szlag trafiło... Tylko czemu tak sie stało?? wymieniłem te cholerne kable i ta kopułke... chodził równo... i znowu
to samo co przedtem
Nie wie ktoś jak przeczyscic dysze od gaźnika typu ZENITH?? Jak to zrobic?? Tylko sęk w tym że za bardzo na gaźniku sie nie znam...Może mi to ktoś wyoślic?? Bardzo prosze!!! Wręcz blagam bo zwariuje z tym samochodem! Pozdrawiam...... to moje gg jak coś: 1773482
to samo co przedtem
Nie wie ktoś jak przeczyscic dysze od gaźnika typu ZENITH?? Jak to zrobic?? Tylko sęk w tym że za bardzo na gaźniku sie nie znam...Może mi to ktoś wyoślic?? Bardzo prosze!!! Wręcz blagam bo zwariuje z tym samochodem! Pozdrawiam...... to moje gg jak coś: 1773482
u mnie pomogło dokręcenie szpilek kolektora, jedna z nich była poprostu wyrwana, wię rozwiercilem na większy rozmiar, wrzucilem nową uszczelkę, dociągnąłem i wszystko pieknie i cichutko.
Ale teraz to jest jeszcze ciszej bo juz nie ma renatki (wiecej napisałem w dziale "Kupie")
Pozdrawiam i życze powodzenia
Ale teraz to jest jeszcze ciszej bo juz nie ma renatki (wiecej napisałem w dziale "Kupie")
Pozdrawiam i życze powodzenia
sory, że to odgrzebuję.
moja 5 na Zenithcie przygasała, jak na luzie dojeżdżałem do skrzyżowania. rozebrałem gaźnik, wyczyściłem WSZYSTKO poza gumkami w nafcie, poskładałem, ojciec mi ustawił skład mieszanki ( na oko
) i nie mam najmniejszego problemu, obroty ani drgną
wyjątek to hamowanie, ale wiadomo, tak musi być
mam Solexa w piwnicy, ale ma uszczelkę pod górną pokrywą zepsutą, i wybija paliwo po chwili od uruchomienia. Solex jest fee..
Zenith jest lepszy, i mi na nim lepiej działa
moja 5 na Zenithcie przygasała, jak na luzie dojeżdżałem do skrzyżowania. rozebrałem gaźnik, wyczyściłem WSZYSTKO poza gumkami w nafcie, poskładałem, ojciec mi ustawił skład mieszanki ( na oko



wyjątek to hamowanie, ale wiadomo, tak musi być

mam Solexa w piwnicy, ale ma uszczelkę pod górną pokrywą zepsutą, i wybija paliwo po chwili od uruchomienia. Solex jest fee..

Zenith jest lepszy, i mi na nim lepiej działa

Witam
Podobny problem z silnikiem C3J 1.4 monowtrysk, instalacja lpg.
Przy zasilaniu benzyna silnik pracuje bradzo nierowo na wolnych obrotach (wrazenie, jakby pracowal na nie wszystkich cylindrach), dlawi sie i gasnie. Po dodaniu gazu i osiagnieciu wyzszych obrotow objawy znikaja. Silnik pracuje tak jak powinien, brak strat mocy, plynne przyspieszanie. Problem pojawia sie ponownie w czasie pracy na biegu jalowym.
Przy zasilniu lpg silnik pracuje rowno, nie gasnie na biegu jalowym jak i w czasie jazdy.
Przypuszczam, ze przyczyna usterki tkwi w ukladzie zasilania (moze popmpa paliwa podaje za duza ilosc benzyny?, jezdze na zamienniku). Wykluczam wady ukaldu zaplonowego, poniewaz problemy nie wystepuja podczas zasilania gazem.
Szymon
Podobny problem z silnikiem C3J 1.4 monowtrysk, instalacja lpg.
Przy zasilaniu benzyna silnik pracuje bradzo nierowo na wolnych obrotach (wrazenie, jakby pracowal na nie wszystkich cylindrach), dlawi sie i gasnie. Po dodaniu gazu i osiagnieciu wyzszych obrotow objawy znikaja. Silnik pracuje tak jak powinien, brak strat mocy, plynne przyspieszanie. Problem pojawia sie ponownie w czasie pracy na biegu jalowym.
Przy zasilniu lpg silnik pracuje rowno, nie gasnie na biegu jalowym jak i w czasie jazdy.
Przypuszczam, ze przyczyna usterki tkwi w ukladzie zasilania (moze popmpa paliwa podaje za duza ilosc benzyny?, jezdze na zamienniku). Wykluczam wady ukaldu zaplonowego, poniewaz problemy nie wystepuja podczas zasilania gazem.
Szymon