
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Swap 1.7 na GTT
Moderator: Moderatorzy
Swap 1.7 na GTT
Witam. Zaczynamy walke z GTT, czyli ciag dalszy serialu
Jak sie przeklada z 1,7 na GTT pewnie trzeba zmienic cala wiazke pod silnikiem. Czy jest cos jeszcze co moze sprawic problem ew. wymaga wymiany?Dodam ze przekladac chce w ten sposob, ze odkrecam cale zawieszenie a silnik klade z sankami na palecie czy czyms takim i wkladam do drugiej budy. Bedzie to gites pasowac?

Ale wlasnie chce uniknoac przekladania calej elektryki, bo ta teraz dziala wzorowo. Tyl szyba, ogrzewanie, nadmuch, no wszystko, chce tylko przekladac tyle ile trzeba, czyli aby tylko swiatla dzialaly, wskazniki od GTT i koniec, nic wiecej. Dajcie znac jak sa jakies roznice, bo tak to zostawie cala 1,7 wiazke pod maska i sie nie bede przjemowal, ale jak sa roznice powiedzcie 

No dobra, tu mnie pocieszacie. Ale powiedzci mi po kiego licha jest ta kostka jakas tam
Co mi nie bedzie dzialac w GTT jak jej nie zrobie? Zalezy mi na wszystkich wskazaniach, wliczajac poziom i cisnienie oleju, ktore mi niedziala teraz. W 1.7 mam poziom a cisnienie lezy caly czas w poziomie, i nie wiem czy to tak ma byc czy ma podskoczyc? Tak czy siak chce to miec w GTT
Kolejna fajna rzecz w 1.7 to pisk przy zostawionych wlaczonych swiatlach. Bajer ale nie wiem co za to odpowiada a tez nie chce tego zepsuc
Wiec czy jedyna roznica to ta kostka?


