Strona 1 z 2

tylna belka

: 27 czerwca 2012, 23:48
autor: Prezes
jak obnizyc tyl w renacie 11?

: 28 czerwca 2012, 07:48
autor: djmonkey
belka 2 czy 4 drążkowa ?

: 29 czerwca 2012, 08:47
autor: Prezes
foto belki

[ Dodano: 29 Czerwiec 2012, 09:50 ]
kola 14/60/185 moim zdaniem jest za wysoko niedawno wymienialem belke bo tamta poprzednia byla taka w ksztalcie rury i sie rozpadla na tej jest nizej i sztywniej ale moglo by byc troche nizej

: 29 czerwca 2012, 17:52
autor: djmonkey
ee masz jeszcze za nisko opona musi być cała widoczna

: 30 czerwca 2012, 01:04
autor: Prezes
tak tyle ze jak mam 14 a nie 13 tak jak fabrycznie
czyli co radzisz nie obnizac bo od tylu ma dosyc zadarta dupe

: 30 czerwca 2012, 06:21
autor: djmonkey
w turbo mam oryginalnie 14" zrobię dzisiaj fotkę i ci pokażę jak to ma mniej więcej wyglądać . A daj fotę całego boku bo jestem ciekaw jak stoi twoje autko

: 30 czerwca 2012, 19:21
autor: Prezes

: 30 czerwca 2012, 19:28
autor: djmonkey
Jak możesz to wywal te boczne listwy okropnie to wygląda :P . Co do wysokości może być jak parę osób wejdzie do tyłu przy niższym zawieszeniu będzie ci się ciulowo jechać .

: 1 lipca 2012, 11:11
autor: Prezes
mi tam sie podoba (kwestia gustu) :]

: 1 lipca 2012, 11:33
autor: djmonkey
Z samymi progami bardzo ładnie wygląda o ile są pod kolor

: 1 lipca 2012, 17:04
autor: Prezes
listwy progowe sa do wywalenia bo to przerobione listwy z r19 16v
szukam takich oryginalnych do r 11

: 22 stycznia 2017, 10:21
autor: dredzioch1
Podepnę się tutaj, bo niestety i mnie chyba dopadł problem z belką. Campus 1991 (218000 oryginalnego nalotu). Auta nie prowadziłem od kilku miesięcy (jeździ do pracy codziennie ojciec). Wczoraj musiałem pojechać większy kawałek i w trasie zauważyłem stuki z tyłu po wjechaniu w dziurę. Niestety w pewnym momencie na zakręcie i małej dziurze przy prędkości ok 20km/h huk pod autem i lipa.....
Auto leży tyłem jak naleśnik. Nisko, jakby była na maxa obniżona. Lewa strona niżej (prawie całkiem leży, a prawa wyżej.

Co się mogło wysypać? Próbować naprawiać, regenerować, wymieniać na inną?
Może jest jakiś luj co by mi to ogarnął od A do Z w Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu lub Warszawie?
Czy mogę tak jeszcze chwilę pojeździć po równej drodze np. 300 km autostradą?

Generalnie nie wiem jak jest zbudowana ta belka i jak to działa, bo to dla mnie coś zupełnie nowego.
Najchętniej zrobiłbym pełną regenerację z piaskowaniem, malowaniem proszkowym i wymianą wszystkiego na nowe.

Koledzy, poradźcie proszę.

: 22 stycznia 2017, 18:31
autor: -=wasq=-
pekl Ci drazek srketny najtaniej najlatwiej kupic druga belke

: 24 stycznia 2017, 22:39
autor: RYCHO35
Regenerację możesz zrobić ale to pewnie będzie kosztować bo trzeba będzie zdobyć drążki i łożysko które jest w środku belki (akurat widziałem na allegro). najtaniej będzie tak jak pisał wasq kupić belkę i wymienić, no ale to znów będzie używka. Kiedyś na allegro ogłaszała się jakaś firma (chyba okolice krakowa) zajmująca się regeneracją belek. Robili to wysyłkowo i ponoć bardzo porządnie, mieli dostęp do róznych części także tych starszych.

: 24 stycznia 2017, 23:12
autor: -=wasq=-
zestaw lozysk mam orginal renault

gorzej z drazkami skretnymi