ja robiłem
potrzeba: siłownik uniwersalny + drut
kątownik stalowy uniwersalny budowlany 30x30x30
podkładka M8
1. Siłownik montujemy w klapie, na dole, prawie w rogu klapy
2. Jedno z ramion kątownika obcinamy, dopasowujemy na szerokość zamka i robimy w odpowiedniej odległości otworek na drut - żeby lekko chodził i nie miał luzu
3. z boku zamka w odpowiednim miejscu robimy otworek przez obudowę zamka i przycisk, w który siłownik będzie wsuwał drut
4. kątownik montujemy pod śrubę zamka (z drugiej strony podkładka, żeby zamek był prosto)
pozycja otwarta: drut w kątowniku, ale nie w przycisku - przycisk chodzi normalnie
pozycja zamknięta: drut wsunięty w zamek z boku, opiera się w kątowniku i obudowie zamka a jego koniec jest w otworku w przycisku - nie da się wcisnąć przycisku, choć zamek jako taki jest otwarty
drut trzeba oczywiście podgiąć odpowiednio i dobrze wymierzyć żeby nie był za głęboko (nie otworzy) ani za płytko (nie zamknie) w zamku.
Miałem to około 2 lat w aucie i nigdy nie zawiodło, potem założyłem rosicowi jak zrobiłem klapę na pilota
