Strona 1 z 1

kąt zapłonu

: 5 kwietnia 2011, 21:27
autor: nero32
Witam mam pytanie do kolegów w temacie ustawienia zapłonu. Mamy podziałkę na silniku z trzema kreskami środkowa oznaczona na liczbie 8 . Czy kąt wyprzedzenia zapłonu ustawiamy na środkowej kresce. Jeżeli tak co może być przyczyną nierównej pracy silnika w zakresie wolnych obrotów oraz znikomej regulacji na dyszy biegu jałowego w zakresie niskich obrotów.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc

: 6 kwietnia 2011, 18:53
autor: jjmag
po pierwsze odnośnie zapłonu to najbardziej wskazane to ustawić na lampę a odnośnie gaźnika i jego regulacji to mnie zawsze uczyli że dysza powietrzna powinna być wkręcona na maksa a resztę regulujemy mieszanką paliwowo-powietrzną oraz śrubą regulacyjną odpowiadającą za wolne obroty

: 6 kwietnia 2011, 19:47
autor: nero32
OK ale głównie mam pytanie czy wyprzedzenie zapłonu ustawiamy na której kresce.Mam trzy znaki I I I
8 która jest prawidłowa środkowa czy zewnętrzne ?

: 7 kwietnia 2011, 16:32
autor: Robcio_GTT
Środkowa :]
Po kolei masz 6/8/10 st.

: 8 kwietnia 2011, 21:25
autor: nero32
OK dzięki za info luzik