Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Gaźnik i jego przypadłośći
Moderator: Moderatorzy
Gaźnik i jego przypadłośći
Więc zacznę po raz enty
Śruba składu mieszanki reaguje
Ale po Pałowaniu - kolektor z jednej strony aż czerwony skruszyła mi się osłona termocieplna
( Czarne świece) jak i wydech
Jak jest zimny nie odpalę go bez ssania jak chodzi na ssaniu czarne kropki z wydechu
I jak raptownie dodaję gazu czasami jakby strzeli
co tam jeszcze jak depczę i przeciągam go na jakimś biegu czasami jakby go coś zhamowało czuć to jak sie siedzi w środku
Nooo to tyle
Uszczelki wymienione - na drugim gaźniku to samo jest jak skręcę śrubę od składu mieszanki zaczynają falować obroty mam prawie wykręconą na maxa i dopiero wtedy reaguje na kręcenie - poprostu zmieniają sie obroty jak wykręcam to wzrastają jak wkręcam to maleją ale i zarazem zaczynają falować
JAKIEŚ POMYSŁY ???
Śruba składu mieszanki reaguje
Ale po Pałowaniu - kolektor z jednej strony aż czerwony skruszyła mi się osłona termocieplna
( Czarne świece) jak i wydech
Jak jest zimny nie odpalę go bez ssania jak chodzi na ssaniu czarne kropki z wydechu
I jak raptownie dodaję gazu czasami jakby strzeli
co tam jeszcze jak depczę i przeciągam go na jakimś biegu czasami jakby go coś zhamowało czuć to jak sie siedzi w środku
Nooo to tyle
Uszczelki wymienione - na drugim gaźniku to samo jest jak skręcę śrubę od składu mieszanki zaczynają falować obroty mam prawie wykręconą na maxa i dopiero wtedy reaguje na kręcenie - poprostu zmieniają sie obroty jak wykręcam to wzrastają jak wkręcam to maleją ale i zarazem zaczynają falować
JAKIEŚ POMYSŁY ???
R5 1.4 - GTT
GG: 645045
GG: 645045
A jak ty chcesz go niby przyspieszyć
zmienić położenie tej zębatki o 1 ząbek od rozdzielacza zapłonu
Bo rozumiem - ja mam ustawione tak
Znak na kole na zero( znacznik na skrzyni) wtedy wąl chodzi w martwym punkcie i wtedy zebatkę ustawiamy pod kątem 90 stopni do głowicy i tyle
zmienić położenie tej zębatki o 1 ząbek od rozdzielacza zapłonu
Bo rozumiem - ja mam ustawione tak
Znak na kole na zero( znacznik na skrzyni) wtedy wąl chodzi w martwym punkcie i wtedy zebatkę ustawiamy pod kątem 90 stopni do głowicy i tyle
R5 1.4 - GTT
GG: 645045
GG: 645045
Przestawienie aparatu zapłonowego o jeden ząbek raczej nic nie da, bo przecież zapłonem steruje czujnik przy kole zamachowym. Niby można zrobić owalne otwory w mocowaniu czujnika i przesuwać go o jakiś niewielki kąt względem koła zamachowego, ale fabryka takiej możliwości nie przewiduje .
Może regulator podciśnieniowy w module zapłonowym nie działa zbyt dobrze. Powinien przyspieszać zapłon przy większym podciśnieniu w gaźniku (dodanie gazu i jazda z większym obciążeniem silnika)? Jak nie przyspiesza to zapłon może być opóźniony - ot takie moje dywagacje
Może regulator podciśnieniowy w module zapłonowym nie działa zbyt dobrze. Powinien przyspieszać zapłon przy większym podciśnieniu w gaźniku (dodanie gazu i jazda z większym obciążeniem silnika)? Jak nie przyspiesza to zapłon może być opóźniony - ot takie moje dywagacje
cholera czasem tak juz bywa... jak panocek Krystian pisze ze na obu gaznikach to samo to obstawiam wine po stronie zaplonu... nie przyspiesza odpowiednio przez co ma lekko opuzniony zaplon... i moze dochodzic do spalanie niecalkowitego... skad wlasnie czarne swiece i czarny wydech... przynajmniej tak mi sie wydaje
moduły sprawdzałem 3 na każdym to samo
Czujnik położenia wału - NÓWKA SZTUKA
Muszę chyba jednak podjechać do gaźnikowca niech sprawdza a cooo
W sumie to stało mi się to wtedy jak wracalem z miedzianki któregoś roku
bardzo ładnie trzymał nagle zaczeły falować i musiałem śrubką krecić potem pojechałem do gaźnikowca ustawił skład mieszanki i tyle .
Potem postanowiłem wyczyscić caluśki gaxnik i dać nowe uszczelki
AAAAAAA moze go zalewa np. regulator cisnienia paliwa nie wraca zbyt dobrze itd itd
Czujnik położenia wału - NÓWKA SZTUKA
Muszę chyba jednak podjechać do gaźnikowca niech sprawdza a cooo
W sumie to stało mi się to wtedy jak wracalem z miedzianki któregoś roku
bardzo ładnie trzymał nagle zaczeły falować i musiałem śrubką krecić potem pojechałem do gaźnikowca ustawił skład mieszanki i tyle .
Potem postanowiłem wyczyscić caluśki gaxnik i dać nowe uszczelki
AAAAAAA moze go zalewa np. regulator cisnienia paliwa nie wraca zbyt dobrze itd itd
R5 1.4 - GTT
GG: 645045
GG: 645045
http://allegro.pl/mini-lampa-stroboskop ... 30797.html
Polecam można ją zawsze mieć pod ręką, sam z takiej korzystam i jestem zadowolony
Polecam można ją zawsze mieć pod ręką, sam z takiej korzystam i jestem zadowolony
dziwi mnie brak możliwości regulowania aparatu/rozdzielacza w aucie bądz co bądz gaznikowym.Fabryka tak idealnie dobrała statyczny stopień wyprzedzenia zapłonu że niezależnie od stopnia zużycia kół rozrządu naciągnięcia łańcucha (bo w końcu wałek napędza ośke rozdzielacza)strefy klimatycznej jakości paliwa itd niby ma być super w jednym położeniu?A w zwykłym C1J można regulować...czujnik położenia wału niema nic do rzeczy ma dawać impuls w GMP moduł ustala wyprzedzenie zapłonu w zależności od obrotów silnika i podciśnienia ale w większości silników jaki widziałem jest możliwość przekręcenia aparatu o pare stopni nawet w autach z wielopunktowym wtryskiem starszej generacji jak choćby w f7p a gażnikowca bez takiej możliwości nie widziałem.