Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Modyfikacje
Moderator: Moderatorzy
Modyfikacje
Witam
Nigdzie nie ma nic na temat modyfikacji tego silnika jakie warto poczynić co zrobić aby było lepiej niż seria ale też aby nie zabić go po kilku kilometrach!
wiadomo turbo można podkręcić i che-ja mamy ponad seryjna moc ale są różne sposoby na to prawda??
Maolat kiedyś pisał o modyfikacjach Foggi-ego polerka gaźnika (?) i kilka innych rzeczy i na doładowaniu seryjnym miał coś koło 150 km
Ja jako laik chciałbym wiedzieć jak to technicznie zrobić więc proszę o pomoc!!
pozdrawiam
Nigdzie nie ma nic na temat modyfikacji tego silnika jakie warto poczynić co zrobić aby było lepiej niż seria ale też aby nie zabić go po kilku kilometrach!
wiadomo turbo można podkręcić i che-ja mamy ponad seryjna moc ale są różne sposoby na to prawda??
Maolat kiedyś pisał o modyfikacjach Foggi-ego polerka gaźnika (?) i kilka innych rzeczy i na doładowaniu seryjnym miał coś koło 150 km
Ja jako laik chciałbym wiedzieć jak to technicznie zrobić więc proszę o pomoc!!
pozdrawiam
jeśli chodzi o wałek to czasy czy kąty przy jakich zaczynają się otwierać zawory na wałkach się nie znam i nie zagłębiam się w ten temat.
Co do gniazd zaworowych i samych zaworów troszkę większe ,
zapłon- kąt wyprzedzenia itp
Pewnie te 150 Km będzie osiągana wyżej niż seria
Co do gniazd zaworowych i samych zaworów troszkę większe ,
zapłon- kąt wyprzedzenia itp
Pewnie te 150 Km będzie osiągana wyżej niż seria
Ostatnio zmieniony 23 lutego 2011, 20:46 przez djmonkey, łącznie zmieniany 1 raz.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
ale chodzi mi o sprawdzone wdrożone i dość proste sposoby nie chce robić auta na 300km
poza tym nie ma tu nic na ten temat dlatego chciałem go założyć jest kilka osób robiących gtt na ponad 150 km i chce wiedzieć czy wrzucić turbo i kręcić czy lepiej zrobić coś w silniku a potem turbo?? chodzi też o żywotność i kulturę pracy
poza tym nie ma tu nic na ten temat dlatego chciałem go założyć jest kilka osób robiących gtt na ponad 150 km i chce wiedzieć czy wrzucić turbo i kręcić czy lepiej zrobić coś w silniku a potem turbo?? chodzi też o żywotność i kulturę pracy
Chodzi Tobie o tą stronę http://www.renault5gtturbo.com/modifying.htm