Strona 1 z 3

Modyfikacje

: 23 lutego 2011, 20:06
autor: rat-med5
Witam

Nigdzie nie ma nic na temat modyfikacji tego silnika jakie warto poczynić co zrobić aby było lepiej niż seria ale też aby nie zabić go po kilku kilometrach!

wiadomo turbo można podkręcić i che-ja mamy ponad seryjna moc ale są różne sposoby na to prawda??

Maolat kiedyś pisał o modyfikacjach Foggi-ego polerka gaźnika (?) i kilka innych rzeczy i na doładowaniu seryjnym miał coś koło 150 km

Ja jako laik chciałbym wiedzieć jak to technicznie zrobić więc proszę o pomoc!!

pozdrawiam

: 23 lutego 2011, 20:26
autor: -=wasq=-
wydech juz masz


kolejna sprawa intercooler wzmocnic bo seria latwo sie rozpada :P

: 23 lutego 2011, 20:31
autor: rat-med5
IC też jest podwójne i całe z aluminium

dla zachowania spójności tematu wydech 2.5 cala od samego turbo

co jeszcze??

: 23 lutego 2011, 20:34
autor: djmonkey
gniazda zaworowe , wałek rozrządu , i zapłon

IC możesz spiąć szerokimi paskami typu zip czy jak to się zwie. sprawdzone i niezawodne rozwiązanie :] 2 razy mi się badziewie rozpadało na serii

: 23 lutego 2011, 20:37
autor: rat-med5
co rozumiesz przez zapłon? wałek? gniazda zaworowe??

: 23 lutego 2011, 20:45
autor: djmonkey
jeśli chodzi o wałek to czasy czy kąty przy jakich zaczynają się otwierać zawory na wałkach się nie znam i nie zagłębiam się w ten temat.
Co do gniazd zaworowych i samych zaworów troszkę większe ,
zapłon- kąt wyprzedzenia itp
Pewnie te 150 Km będzie osiągana wyżej niż seria

: 23 lutego 2011, 20:46
autor: -=wasq=-
a najlatwiej przestudiowac angolskie forum tam jest 1000 pomyslow :)

: 23 lutego 2011, 20:53
autor: rat-med5
ale chodzi mi o sprawdzone wdrożone i dość proste sposoby nie chce robić auta na 300km

poza tym nie ma tu nic na ten temat dlatego chciałem go założyć jest kilka osób robiących gtt na ponad 150 km i chce wiedzieć czy wrzucić turbo i kręcić czy lepiej zrobić coś w silniku a potem turbo?? chodzi też o żywotność i kulturę pracy

: 23 lutego 2011, 21:01
autor: -=wasq=-
nie mam nic do nikogo z nas ale u nas na forum oraz w klubie sa moze 2-3 zmodyfikowane GTT


a u nich na 50 aut 40 poprzerabiane

tam tez sa sprawdzone sposoby opisane gdy mialem gtt to wlasnie tam duzo opcji znalazlem


uderz do kidzia re5pect on ci cos podpowie lub do kureckiego lub do kaliego

: 23 lutego 2011, 21:03
autor: carmaker
myśle że napisz poprostu do mario-s to chyba najbardziej kompetentna osoba na forum i do tego nie kryjąca swojego zasobu wiedzy tylko dla siebie

: 23 lutego 2011, 21:06
autor: rat-med5

: 23 lutego 2011, 21:10
autor: -=wasq=-
tak a dokladniej forum :) i studiowanie projektow


jest jeszcze RTOC kolejna kopalnia wiedzy

: 23 lutego 2011, 21:12
autor: djmonkey
Jakby nie patrzeć to z 115 czy 120 podbić do 150 KM na standardowym ciśnieniu turbo będzie ciężko.
Równe długości wydechów z głowicy aż do turbo i usunięcie nadlewów z kanałów wydechowych i ssących ,

: 23 lutego 2011, 21:14
autor: -=wasq=-
na poczatku moc podnosimy doladowaniem to wystarcza do mocy jakiejsc 150 koni na seryjnym turbo


pozniej trzeba juz zmieniac turbo oraz cooler co juz masz

: 23 lutego 2011, 22:02
autor: rat-med5
to tego angola znam, ale z tego co wiem ten buddy nie robił żadnych modyfikacji silnika!!