Strona 1 z 2

SCIROCCO Mk2 Scala by Stifler

: 12 stycznia 2011, 20:49
autor: stiflersrt
Model : Sirocco Mk2 Scala
Rocznik : 1989
Silnik : 1.6 LPG

Mody z zewnątrz :
- szeroki grill z Passata B2
- gwint MTS Technik (można też zaliczyć do wyglądu w sumie ;) )
- wyleczony pas przedni i podszybie
- ATS Cup 15x7J
- maska i dach w czarnym macie (dojdzie jeszcze klapa bagażnika)

Mody pod maską :
- przede wszystkim porządek, co w tym aucie jest dużym modem :P
- wyczyszczony i wyregulowany Pierburg 2E

Plany :
- ciekawsze ospojlerowanie
- zmiana koloru
- dobre koło
- może w przyszłym roku swap na ABF (2.0 16v), albo KR(1.8 16v)

i więcej mu nie trzeba moim zdaniem

Początkowo auto zaniedbane, jak cholera... Brudne, środek w opłakanym stanie, skrzynia do wymiany, tylna belka krzywa, zawieszenia praktycznie brak, tak było wybite, wszędzie luzy, w baku rdzy co nie miara, chodził tylko na gazie, pod maską burdel roku po prostu... i tak małymi krokami do przodu wszystko idzie...

Foto jeszcze u poprzedniego właściciela :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Znalazłem na szrocie za 50 zł skrzynię 4t w ludzkim stanie, więc problem zmiany biegów usunięty
Obrazek

Tutaj popaprany środek, który ostatecznie wyleci za jakiś czas...
Obrazek

Mniej więcej w całej okazałości...zaniedbany trup ;)
Obrazek

ATS po doprowadzeniu do kultury
Obrazek

Tutaj zabawki do bagażnika, żeby milej się jechało...
Obrazek

Prezent na zimę
Obrazek

Tu mamy go w trakcie ostatniego dłubania, czyli konserwacja nadkoli, leczenie podszybia i pasa przedniego zanim będzie za późno ;)
Obrazek

A tu mój faworyt, jeśli chodzi o zaniedbanie auta... Pozdrawiam poprzedniego właściciela ;)
Obrazek

A teraz sama słodycz, czyli moc prezentów!
Obrazek

Na dniach cyknę jakąś sesyjkę małą, jak to leży na gwincie i 13". Co prawda zimówki kupiłem 14, ale muszę dorwać dystanse na przód, bo trze o gwint... :/ Oprócz tego wyprana tapicerka (w końcu biała ;) ), audio polepione, szeroki grill wpadł, maska i dach w czarnym macie, na dniach dojdzie do tego klapa bagażnika.

: 12 stycznia 2011, 21:16
autor: vino1986
pasek rozrzadu miodzio :)

: 12 stycznia 2011, 21:51
autor: egonn87
Noo, gratulacje dla poprzedniego właściciela... :szok: Widzę, że "ramę" masz zawsze pod ręką... :] Ogólnie ja akurat mało spotykam naprawdę zadbanych scirocco... Kolega Ś.P. miał najmocniejszą wersję tego fałweja. Niestety pewnego feralnego poranka uderzył w drzewo na zakręcie... Nie wiem... on tam miał chyba turbo??? Dobrze mówię?? Były takie?

: 12 stycznia 2011, 22:06
autor: stiflersrt
najmocniejsze były 1.8 16V (139 KM), turbo nie występowało... Roboty faktycznie mam przy tym trochę, aczkolwiek uważam, że w porównaniu do stanu początkowego.. jest to zupełnie inny samochód ;)

: 13 stycznia 2011, 13:09
autor: Qucor
Piękne jest :okok:

Jedyny z Vwejów który się mi podoba :szok:

Działaj z nim i opisuj bo ciekaw jestem co z niego wyrośnie :okok:

: 13 stycznia 2011, 17:01
autor: vino1986
ABF i KR to praktycznie poza pojemnoscia to sie chyba moca nie roznia :?: i czy jeden i drugi meczaniczny wtrysk :?:

: 13 stycznia 2011, 21:26
autor: stiflersrt
Szczerze powiem, ze co do wtrysku to się niezbyt dobrze orientuję, ale KR na mechanicznym na 99% był, a w ABF już normalny wielopunktowy był z tego, co kojarzę. Może ktoś z okolic na sesyjkę chętny? ;)

: 14 stycznia 2011, 15:32
autor: carmaker
może szpecem od vw nie jestem ale z tego co pamietam to kr był na jetronic-u a abf na elektronicznym zupełnie inna głowa bardzo podatna na porting kanałów, fabrycznie 150KM pierwszy leciał w m.in gofach II generacji a ABF już w trójkach

: 14 stycznia 2011, 18:53
autor: Robcio_GTT
carmaker pisze:ABF już w trójkach
A z tego co ja kojarzę, to najpierw w Passatach :P

: 15 stycznia 2011, 00:01
autor: stiflersrt
Dokładnie tak... Chociaż nie powiem, bo kusi mnie strasznie opcja kupna zwykłego JH, czyli 1.8 8v 90 km i doprowadzenie go do stanu idealnego, po czym delikatne mody i myślę, że osiągi nie gorsze by były, niż na zajechanym KR... Ale to takie tam przemyślenia... Czas pokaże, co z tego wyjdzie...

: 15 stycznia 2011, 13:08
autor: Robcio_GTT
Moim zdaniem lepszy byłby EG, oryginalny GTI z golfa I, 1.6 8V (110KM).
Tylko pewnie takiego to teraz szuka ze świecą :mysli:

: 15 stycznia 2011, 15:39
autor: vino1986
a ja mysle ze KR jak w dobrym stanie to najlepsze rozwiazanie...

: 15 stycznia 2011, 22:38
autor: stiflersrt
o motorze z GTI mk1 nie ma co marzyć ;) To samo z resztą tyczy się niezajechanego KR... Silnik + części = przekroczenie budżetu o 100% :P

: 16 stycznia 2011, 09:18
autor: vino1986
oj tam oj tam nie da sie... jak robilismy projkt Golfa 2 to nawinal sie nam rozbity tylem Golf 2 wlasnie z KR silnikiem do tego skrzynia z g60 belka tylna na tarczy srodek skora czarna z boczkami ze wszystkim z elektrycznymi szybami i jeszcze tam pare fajnych dupereli bylo za 800zl... poszedl swap prkatycznie wszystkiego do naszego projektu i za 1400zl zrobilismy naprawde fajowskie autko... szkoda ze po jakims szybkim czasie ok 2 miechy kumpla (w sumie glownego sponsora) siostra rozbila to autko... :[ no i sprzedajac go na czesci zarobilismy tak ze sie nam zwrocil w sumie... a teraz chwila odsapu bo kumel ma wrocic niebawem po przerwie ojcowskiej z wiekszym zasobem czasu i szukamy Golfa 1 i podobny projekt pewnie sie zacznie... :]

: 16 stycznia 2011, 13:35
autor: wsmpw
vino1986 pisze:a teraz chwila odsapu bo kumel ma wrocic niebawem po przerwie ojcowskiej z wiekszym zasobem czasu i szukamy Golfa 1 i podobny projekt pewnie sie zacznie... :]
weź sie lepiej za renówke a nie pieprzysz mi o golfach